Margaryny antycholesterolowe

101. Data: 2018-06-09 10:35:27

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Właśnie o to chodzi, tylko pytanie o skuteczność pozostaje otwarte.

Przecież możesz to sam sprawdzić - znając swój aktualny poziom cholesterolu
przestań zażywać leki, a zacznij jeść tę margarynę. Po zużyciu całej kostki
zbadaj się ponownie i porównaj wyniki.
Proste, nie?
:-)

--
XL

102. Data: 2018-06-16 11:03:12

Temat: Re: TRYBUNOWI Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-06 o 21:03, XL pisze:
> Ja nieustająco mam do zrzucenia parę kilo, więc wybrałabym najpierw
> tabletkę, a po obniżeniu cholesterolu - dietę. Ale chyba nie tę
> Jwaśniewskiego jednak. Uczciwie mówię.

Dieta to jednak większe czy mniejsze wyrzeczenia, a więc pytanie - czy
warto. Z drugiej strony żadnych ograniczeń, tylko parę gram margaryny..

Co do zrzucania kg. Jako stary praktyk śmiem twierdzić że duża część
grubasów zupełnie niepotrzebnie się głodzi czy uprawia jakieś męczące
sporty. Tak z organizmem magazynującym tłuszcz i tak się nie wygra.

103. Data: 2018-06-16 11:03:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-06 o 21:05, XL pisze:

> No przecież to napisałam - innymi słowami.

Widać źle zrozumiałem. Wydawało mi się że nie tylko nie wykluczyłaś ale
wręcz zalecasz tłuszcze zwierzęce.

104. Data: 2018-06-16 11:03:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-06 o 21:08, XL pisze:

> Niom. Dupochron.

E tam...

105. Data: 2018-06-16 11:05:17

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-07 o 19:09, Stokrotka pisze:

> [...]
> Skuteczniejsza od tej dwa razy tańszej.
> Ale ta 2 razy tańsza, też działa tyle, że słabiej.
> Więc zawsze wybieram to co promocyjne, gdy na opakowaniu jednoznacznie
> jest napisane, że na cholesterol i na serce.
> Pszynajmniej zawsze jem świeżą partię, a nie długo leżącą w sklepie.
> To ważne w odniesieniu do tłuszczy, bo się psują.
> Za pierwszym razem, gdy stan zdrowia jest zły, można zainwestować w tę
> droższą, jednak stałe jej się tszymanie może być nawet szkodliwe.
> Wogule dla zdrowia to tłuszcze należy zmieniać, ma być urozmaicenie.

Ja wychodzę z takiego założenia że jak ktoś żąda za coś kilkaset %
więcej od standardowego wyrobu to czymś musi taką cenę motywować.. Z
reguły wszystkie margaryny antycholesterolowe są piekielnie drogie.
Czyli coś musi w nich być czego nie ma w innych. Rozejrzałem się po
sklepach - poza promocjami "antycholesterolowe" margaryny wszystkich
firm zachowują ten sam poziom cen. To także przemawia za tym że coś w
nich musi być specjalnego.

I oczywiście, poza określoną normą margaryny "anty" nikt nie zabrania
spożywania i innych tłuszczów. Na tym m.in właśnie ma polegać jej zaleta.

106. Data: 2018-06-16 11:05:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 10:35, XL pisze:

> [...]
> przestań zażywać leki, a zacznij jeść tę margarynę. Po zużyciu całej kostki

No tak, ale wtedy bym nie pytał na grupie.

107. Data: 2018-06-16 11:16:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> grubasów zupełnie niepotrzebnie się głodzi czy uprawia jakieś męczące
> sporty. Tak z organizmem magazynującym tłuszcz i tak się nie wygra.

Ale z apetytem na osobiście cyklicznie pieczony tort bezowy - może się
udać...

Kiedyś ?

--
XL

108. Data: 2018-06-16 11:18:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Widać źle zrozumiałem. Wydawało mi się że nie tylko nie wykluczyłaś ale
> wręcz zalecasz tłuszcze zwierzęce.

Chodziło mi o asekurancki schemat postępowania lekarzy - nie o rodzaj
jedzenia.

--
XL

109. Data: 2018-06-16 11:22:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> E tam...

Ależ oczywiście, że dupochron. Zalecanie tego, co wszyscy - zero myślenia.

--
XL

110. Data: 2018-06-16 11:25:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> sklepach - poza promocjami "antycholesterolowe" margaryny wszystkich
> firm zachowują ten sam poziom cen. To także przemawia za tym że coś w

Jest. Ich producent właśnie za tym podążył. A raczej przed. WYPRZEDZIŁ
typowe rozumowanie potencjalnego klienta - takie jak wyżej przedstawiasz.
Bo reczę, że żadnymi badaniami się nie podeprze.

> I oczywiście, poza określoną normą margaryny "anty" nikt nie zabrania
> spożywania i innych tłuszczów. Na tym m.in właśnie ma polegać jej zaleta.

Sprytne, nie?
:-))

--
XL