Margaryny antycholesterolowe

121. Data: 2018-06-20 10:29:51

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-19 o 13:33, Stokrotka pisze:

> Zapomniałeś, że 3/4 z tego konowalskiego światka,
> siejąc propagandę wrogą naturalnemu jadłospisowi człowieka
> sama zajada się golonką.

Przecie golonka też dla ludzi. Oczywiście dla zdrowych, po operacji na
sercu nawet sami lekarze raczej nie sięgają po tłuszcze i mięso wieprzowe.

122. Data: 2018-06-20 10:30:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-19 o 13:47, XL pisze:

> No właśnie! Odwrotność. Ucieczka. Asekuracja.

Masz jakiś dziwny tok rozumowania. Od czego ta "ucieczka" i "asekuracja"?

123. Data: 2018-06-20 10:31:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-19 o 15:30, XL pisze:

> Aha. Ja jednak w takich deklaracjach lubię jednak mieć napisane,
> któroklinicznie.

Trochę to złożone, np. niektórzy sprzedają preparaty na porost włosów, i
co najdziwniejsze - w niektórych przypadkach to działa! Czego oczekujesz
po producencie margaryny - ma kłaść akcent na to że może nie zadziałać?
Albo dodawać taki informator z jakimi są sprzedawane farmaceutyki?

> Do dokładnie niczego.

A jednak nie tak to działa.

124. Data: 2018-06-20 11:40:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Przecie golonka też dla ludzi.

Dla kotów. Był o tym kiedyś wątek.

--
Jarek

125. Data: 2018-06-20 15:42:10

Temat: Re: TRYBUNOWI Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Mogę, i pozwalam sobie na wszystko:-P. Oczywiście mam na myśli wartości
> jakościowe a nie ilościowe.

Moje pytanie było konkretne - choć retoryczne - dotyczyło ilości.
Co do jakości - nie mów o niej, jeśli skłonny jesteś jeść margarynę.

--
XL

126. Data: 2018-06-20 15:48:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Masz jakiś dziwny tok rozumowania. Od czego ta "ucieczka" i "asekuracja"?

Od ODPOWIEDZIALNOŚCI za zdrowie pacjenta.
Bo wiesz, np. w starożytnych Chinach płaciło się lekarzowi, kiedy się było
zdrowym - i on z tego powodu czuł rzeczywistą odpowiedzialność, żeby mu się
stadko ZDROWYCH pacjentów nie pomniejszyło. Dbał o ich zdrowie, aby mogli
jak najdłużej mu płacić.
Teraz jest odwrotnie - płaci się lekarzowi tylko za CHORYCH pacjentów. To
jakiego rodzaju jest dziś jego odpowiedzialność?
?

--
XL

127. Data: 2018-06-20 15:53:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> po producencie margaryny - ma kłaść akcent na to że może nie zadziałać?
> Albo dodawać taki informator z jakimi są sprzedawane farmaceutyki?

Nie. Oczekuję po prostu uczciwości.
Zwykłej.
Takiej, która każe ,,KLINICZNIE udowodnione obniżanie poziomu cholesterolu
przy spożyciu 30 g dziennie" podeprzeć konkretnym autorem i wynikami badań.

> A jednak nie tak to działa.

A jednak właśnie tak. Dorośnij.

--
XL

128. Data: 2018-06-20 15:53:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla kotów. Był o tym kiedyś wątek.

Mam zatem same koty w domu. LOL

--
XL

129. Data: 2018-06-21 18:57:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-20 o 15:42, XL pisze:

> Moje pytanie było konkretne - choć retoryczne - dotyczyło ilości.
> Co do jakości - nie mów o niej, jeśli skłonny jesteś jeść margarynę.

Rzecz w tym aby się nie pozbawiać smaku tego co się lubi, kwestie
ilościowe z czasem same się unormują. Golonka - proszę bardzo, ale nie
kilogramowa, tort - proszę bardzo, ale tylko porcja a nie cały;-),
kiedyś dwa schabowe albo i więcej, dzisiaj - jeden niewielki, zresztą
nie dałbym już rady zjeść całego dużego,.

Margaryna to inna para butów - z założenia ma zapobiegać nadwyżce
cholesterolowej, a nie utrzymywaniu wagi. Zresztą spróbowałem bexxxxu "o
smaku masła" - smak, konsystencja, całkiem niezłe.

130. Data: 2018-06-21 18:59:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-20 o 15:48, XL pisze:

> [...]
> Teraz jest odwrotnie - płaci się lekarzowi tylko za CHORYCH pacjentów. To
> jakiego rodzaju jest dziś jego odpowiedzialność?

Przecie wyraźnie zalecają swoją dietę! a to przecie nie ucieczka..

Tu masz rację - świat stanął na głowie - lekarz nie odpowiada przed
pacjentem czy jego bliskimi a przed kolegami po fachu.. Dali by oni mu
gdyby np choremu na arteriosklerozę zalecił dietę dr Kwaśniewskiego!

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków
Jaja z larwami w Auchanie