Margaryny antycholesterolowe

151. Data: 2018-06-24 23:03:40

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Może jakaś podróbka.

Nie, kupiony u autoryzowanego sprzedawcy.

> Tak jak u mnie z pastą Sensodyne, dosłownie raz
> trafiłem na taką która faktycznie zadziałała na wrażliwość zębów..

Nigdy nie trafiłam na taką, która nie działa - a używam jej z 10 lat.

--
XL

152. Data: 2018-06-25 16:03:17

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 22:15, XL pisze:

> Margaryny akurat nie, ale np. niegdyś legendarnej jakości sprzet AGD Bosch
> czy Miele i owszem.I wiele innych bezpodstawnie drogich rzeczy - np.
> samochody uważane niegdyś za królowe szos, a dziś za królowe lawet;
> dżinsy/ubrania najlepszych marek robiące po kilku miesiącach za szmaty do
> podłogi. Lista jest długa.

Tylko telewizory Loeve sie ostały.... :)
pozdr
Stefan

153. Data: 2018-06-25 18:45:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-24 o 21:40, XL pisze:

> Jak piszą na opakowaniu drogiego kremu ,,z retinolem", to też wierzę, że ten
> retinol tam jest. Jednak nie wierzę, że to cudowny krem, który ,,sprawi, że
> twoja cera stanie się świetlista i pełna blasku", ani w to, że ,,50 %
> zmarszczek" stanie się wspomnieniem po jego zastosowaniu. Bo to tak nie
> działa.

To trochę na wyrost, bo rozumiem nie wypróbowałaś a zdanie opierasz na
czystej wierze? Z drugiej strony faktem jest że Europa sprzedaje nam
towary niepełnowartościowe. Taka prowadzą politykę - niby taki sam a
jednak zupełnie różna jakość sosu Knorr na rynki zachodniej i wschodniej
Europy.

154. Data: 2018-06-25 18:46:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-24 o 23:03, XL pisze:
> Nie, kupiony u autoryzowanego sprzedawcy.

To może jakiś wadliwy egzemplarz.

> Nigdy nie trafiłam na taką, która nie działa - a używam jej z 10 lat.

Kupujesz w jakimś szczególnym miejscu?

155. Data: 2018-06-25 18:46:58

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-24 o 15:07, Trybun pisze:
> Zupełnie inne doświadczenia osobiste. Bracia grubasy biorą insulinę,
> górę leków na cholesterol i nadciśnienie. Ja chyba będę zmuszony brać
> tylko margarynę na cholesterol. Gdy miałem ponad 100kg to też miałem
> przepisywany stosik tabletek na nadciśnienie.

A Andrzej Grabowski (aktor) wyciął sobie kawałek żołądka i już jest
szczupły. W programie Taniec z gwiazdami nawet się ładnie zaprezentował
w tańcu z jakąś kobietą. (Na chwilę odszedł od "stołu").

> A Angela, tu chyba idzie o syndrom gwiazdki popadającej w zapomnienie...

Ona raczej nie popadnie w zapomnienie. Nie ta klasa. To duża klasa.

--
animka

156. Data: 2018-06-25 20:16:47

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-25 o 18:45, Trybun pisze:

> [...]
> towary niepełnowartościowe. Taka prowadzą politykę - niby taki sam a
> jednak zupełnie różna jakość sosu Knorr na rynki zachodniej i wschodniej

Zgadza się, kupowałem w Niemczech Romadur, śmierdział na całą (no, na
pół) ulicy. Kiedyś wypatrzyłem w Kauf.....e, to było takie sobie byle
co, nawet sąsiadka mnie nie opieprzyła ("uwielbia jak np. przypiekam
cebulke do rosołu.... :)
pozdr
Stefan

157. Data: 2018-06-25 21:47:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Tylko telewizory Loeve sie ostały.... :)
> pozdr
> Stefan

I sprzet AGD Bauknecht - ale chyba już pod inną marką i niedostępny w
Polsce. A miałam zmywarkę tej firmy, moją pierwszą, przez 14 lat bez
najmniejszej usterki - dopiero gdy nam zrobili w gminie wodociąg, zbyt
twarda woda wodociągowa ją podstepnie wykończyła, bo nie pomyślałam o
zmianie ustawień, chlip :-(((
Od tej pory mam już 3cią zmywarkę (czyli w sumie czwartą) i żadna z nich do
pięt nue dorasta Bauknechtowi. Chlip.

--
XL

158. Data: 2018-06-25 21:48:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> To trochę na wyrost, bo rozumiem nie wypróbowałaś a zdanie opierasz na
> czystej wierze?

Na NIEwierze. I rozsądku. Mnie byle reklama nie omami.

No, wreszcie zajarzyłeś, o co biega :-)

--
XL

159. Data: 2018-06-25 21:54:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> To może jakiś wadliwy egzemplarz.

Wielce autoryzowany serwis Bosch w Wawie przy Kotsisa stwierdził, że zbyt
intensywnie używałam.
Robot o mocy betoniarki raptem z 15-20 razy zagniótł wolne ciasto na chleb
lub pierogi, z max. 1-2 kg mąki i to jest ,,zbyt intensywne" używanie.
LOL

> Kupujesz

I używamy wszyscy w domu. I działa.

> w jakimś szczególnym miejscu?

W Rossmann.
Kupuję tę zwykłą.

--
XL

160. Data: 2018-06-26 18:37:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-25 o 18:46, Animka pisze:

> A Andrzej Grabowski (aktor) wyciął sobie kawałek żołądka i już jest
> szczupły. W programie Taniec z gwiazdami nawet się ładnie
> zaprezentował w tańcu z jakąś kobietą. (Na chwilę odszedł od "stołu").

W większości przypadków terapia u psychologa powinna wystarczyć. Nie mam
tu na myśli nic złego - człowiek jako taki jest predysponowany do
obżarstwa, jednak musi sobie w taki czy inny sposób uświadomić że
dzisiaj już nie potrzeba jeść "na zapas".

> Ona raczej nie popadnie w zapomnienie. Nie ta klasa. To duża klasa.

No nie wiem, bierze taka Angela gazetę do ręki, a tam nic o niej, włącza
tv, tam też nic, jeden dzień, drugi, tydzień, rok, nie trzeba coś z tym
zrobić aby Angela znowu była na pierwszych stronach.

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków
Jaja z larwami w Auchanie