Margaryny antycholesterolowe

11. Data: 2018-05-24 21:00:59

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam, na dzień dzisiejszy w słupeckim Tesco "zwykła" margaryna
> "Słoneczna" 2,6zł/kg, Benecol (antycholesterolowa) 16.5 zł za 0.4kg.
>
> Z czego ten wniosek o złym tłuszczu? Jest naukowo udowodnione szkodliwe
> oddziaływanie tłuszczy utwardzonych na konsumenta?

Widać market bliski mi stosuje urawniłowkę.
Ja takiej ceny 16, 5 zł za 400 g nie widziałam, ani w Kauflandzie ani w
dużym Carfuże,
Więc myślę, że powinieś zmienić market.

Tak już dawno udowodniono, że tłuszcze trans są bardzo szkodliwe, ale
obecnie są inne metody utwardzania i ostre normy na te trans.
Tłuszcz trans jest prawie taki sam jak zwykły, obie cząstki są długie, ale
jedna jest "złamana" gdzieś w środku .
Stanie taka na sztorc w tętnicy i nie ma zamiaru kleić się do organizmu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-05-27 12:29:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-24 o 13:05, d...@g...com pisze:

> Jadłem to i piersi mi nie urosły.

Masz szczęście. Nawet na ulotce o tym ostrzegają.

13. Data: 2018-05-27 12:31:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-24 o 21:00, Stokrotka pisze:

> [...]
> ale jedna jest "złamana" gdzieś w środku .
> Stanie taka na sztorc w tętnicy i nie ma zamiaru kleić się do organizmu.

A w Tesco? Bo ja właśnie stamtąd wziąłem 16.5zł za opakowanie.  A Słupca
to małe miasto i jest zaledwie parę dużych sklepów, natomiast u
prywaciarzy w małych sklepikach ceny są jeszcze wyższe.

A nie jest tak, że gdyby naprawdę były szkodliwe to zakazano by ich
sprzedaży? Wiesz co myślę - to producenci masła wymyślają takie teorie.
Ogólnie lekarz nie ma podstaw naukowych do zalecania unikania margaryn
pacjentowi, a masła i ogólnie tłuszczów zwierzęcych to już i owszem - ma
podstawy do zalecenia unikania..

14. Data: 2018-05-27 17:53:13

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz szczęście. Nawet na ulotce o tym ostrzegają.

Jednemu zaszkodzą innemu pomogą.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2018-05-27 17:57:45

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
> Ogólnie lekarz nie ma podstaw naukowych do zalecania unikania margaryn
> pacjentowi, a masła i ogólnie tłuszczów zwierzęcych to już i owszem - ma

Jakaś filia Tesco jest w Wołominie, ale za daleko ode mnie.
Trans na pewno są szkodliwe, ale tak samo jest szkodliwy benzoesan sodu w
koncentracie pomidorowym itp.
Normy na trans są ostre, a jakość polskiej margaryny bywa naprawdę dobra,
więc nie ma się czym pszejmować i
najlepiej postępować według zasady:
nie wież gębie połuż na zębie,
czyli jak smakuje to jedz, jak nie, to zmień na inną margarynę, lub na
masło.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-05-27 19:24:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 17:53, Stokrotka pisze:

> Jednemu zaszkodzą innemu pomogą.

No, kobiecie przyrost piersi wiele nie zaszkodzi, ale dla faceta może to
być sporym problemem. A tak w ogóle to symwastatyna to lek dość
kontrowersyjny, nawet wśród samych lekarzy.

17. Data: 2018-05-27 19:25:03

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 17:57, Stokrotka pisze:

> [...]
> najlepiej postępować według zasady:
> nie wież gębie połuż na zębie,
> czyli jak smakuje to jedz, jak nie, to zmień na inną margarynę, lub na

Pytanie tylko czy deklarowane przez producenta obniżanie poziomu
cholesterolu odpowiada prawdzie.. Nie, zdecydowanie nie jestem smakoszem
margaryn, jedyne co mnie skusiło do zakupu to ta szczególna cecha która
ma pomóc w walce z za wysokim cholesterolem.

18. Data: 2018-05-27 19:42:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> W dniu 2018-05-24, a masła i ogólnie tłuszczów zwierzęcych to już i owszem - ma
> podstawy do zalecenia unikania..

Bo producenci tłuszczów roślinnych mają lepszą siłę przebicia?
Nie sądzę.
?

--
XL

19. Data: 2018-05-28 00:27:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 12:31, Trybun pisze:

> [...]
> Ogólnie lekarz nie ma podstaw naukowych do zalecania unikania margaryn
> pacjentowi, a masła i ogólnie tłuszczów zwierzęcych to już i owszem - ma

Nie musisz się obawiać. Masło nie powoduje sklerozy.
Margaryny tuczą i powoduja zachorowania na raka.
Szkoda, ze nie widzialeś na żywo oleju utwardzalnego. Jak czasy były
ciężkie w PRL-u to trochę ludzi robiło z tego utwardzonego oleju znicze
na cmentarze. O jejku, jak to strasznie kopciło! Czarny dym.

--
animka

20. Data: 2018-05-28 00:29:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 12:29, Trybun pisze:
> [...]
> zagrożenia - może być to i żółtaczka, rozpad mięśni i naprawdę cała masa
> innych niepożądanych efektów, facetowi nawet piersi mogą urosnąć..

Panom piersi rozn od piwa, bo piwo zawiera żeńskie estrogeny. Oczywiście
brzuchy też im rosną.

--
animka

Bitki wołowe