Marlitt ponownie

1. Data: 2003-11-18 12:03:00

Temat: Marlitt ponownie
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakiś czas temu pytałam o przelicznik Marlitt->Decora Madeira. Niestety nikt
nie miał i ja tez nie znalazłam. Jak Wy sobie radzicie z tym Marlittem?
Udało sie komuś kupić w Polsce? Przecież mnóstwo schematów z Anny na
przykład wymaga użycia tych nici.
Mam ochotę wyszyć obrus niestety schemat wymaga Marlitta w dodatku jakiegoś
zielonego, zupełnie nie wiem co z tym zrobić. Mam dostęp do jedwabnej
Madeiry, ale nie wiem na jaki to zamienić. Użyłabym ostatecznie zwykłej
muliny DMC, ale takiego przelicznika też nie mam.
A tak w ogóle to denerwuje mnie ignorancja takich czasopism można by chociaż
trochę zbadać rynek i dowiedzieć się co jest dostępne w danym kraju. W
ostatniej Annie na przykład do obrusu potrzebny jest czerwony
bożonarodzeniowy adamaszek ze wstawkami aidowymi, bardzo smieszne, naprawdę.
No to ponarzekałam sobie troszkę.:-(

A może ktoś wie gdzie np. w Monachium można takie nici kupić? Są jakieś
ogólno niemieckie sieci sklepów, które prowadzą takie produkty?
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-18 12:20:16

Temat: Re: Marlitt ponownie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agpat" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatniej Annie na przykład do obrusu potrzebny jest czerwony
> bożonarodzeniowy adamaszek ze wstawkami aidowymi, bardzo smieszne,

Hmmm. a może taki adamaszek z metra jest w Hobby Studio ?

Krysia

1. Data: 2003-11-18 12:28:00

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "agpat" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> chociaż
> naprawdę.
>
> Hmmm. a może taki adamaszek z metra jest w Hobby Studio ?

Nie ma :-) Ale już o ten adamaszek mi nie chodzi, najbardziej zależy mi na
niciach.

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-18 12:56:56

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma :-) Ale już o ten adamaszek mi nie chodzi, najbardziej zależy mi na
> niciach.

No to chyba SewAndSo pozostaje ....
Albo jakaś inna wysyłkowa zagraniczna..

Krysia

1. Data: 2003-11-18 13:05:30

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to chyba SewAndSo pozostaje ....
> Albo jakaś inna wysyłkowa zagraniczna..

Jak już nie znajdę innej drogi, to chyba tak zrobię. Dzięki :-)

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-18 13:37:57

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.joana-leyer.de/de/dept_174.html
To masz na mysli? Wydaj mi sie ze to w pasmanterii u nas widzialam.

Szkoda ze wczasniej nie wiedzialam, tydzien temu siostra u mnie byla to
moglaby Ci zabrac.

Monika (Hannover)

Monika

1. Data: 2003-11-18 13:53:28

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> http://www.joana-leyer.de/de/dept_174.html
> To masz na mysli? Wydaj mi sie ze to w pasmanterii u nas widzialam.

O to wlasnie mi chodzi :-)

> Szkoda ze wczasniej nie wiedzialam, tydzien temu siostra u mnie byla to
> moglaby Ci zabrac.
Dzieki wielkie za dobre checi :-) Mój maz jest w tej chwili w Monachium,
tylko nie mógl znalezc zadnego takiego sklepu. Ale przyciskam go bardziej,
dzisiaj popyta "tubylców" i moze cos znajdzie. Mam nadzieje...

Agnieszka (Poznan)

1. Data: 2003-11-18 13:59:21

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"agpat" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Dzieki wielkie za dobre checi :-) Mój maz jest w tej chwili w Monachium,
> tylko nie mógl znalezc zadnego takiego sklepu. Ale przyciskam go bardziej,
> dzisiaj popyta "tubylców" i moze cos znajdzie. Mam nadzieje...

Jesli specjalnych nie znajdzie to niech idzie do Karstadt, tam jest oddzial
pasmanteryjny i wlasnie tam je chyba widzialam. O ile sie orientuje,
Karstadt w Monachium jest w centrum przy deptaku.

Monika

1. Data: 2003-11-18 14:10:03

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasmanteryjny i wlasnie tam je chyba widzialam. O ile sie orientuje,
> Karstadt w Monachium jest w centrum przy deptaku.

O! Dziekuje bardzo :-D

Agnieszka (Poznan)

1. Data: 2003-11-18 14:16:24

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Adresy do specjalnych sklepow poszly na priva
Monika (Hannover)

> Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w
> [...]

szydełko-kwiaty
Re: Szukam schematu