Martwa grupa.

11. Data: 2018-02-28 12:19:32

Temat: Re: Martwa grupa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Oj, jak pamiętam trolle (Piłsudskie,Bluzgacze itd)  zawsze tu były.  One
> ewidentnie ujawniają się tu z Twojego powodu.  Wygląda na to że masz dar
> ich przyciągania.

Przyciągam KAŻDEGO.
Więc i trolle - trollu.
Się od-ciągnij. Widzę, że jakoś nie dajesz rady.
Czyli muszę Cię odgórnie odciąć.
PLONK

--
XL

12. Data: 2018-02-28 12:21:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Oj, jak pamiętam trolle (Piłsudskie,Bluzgacze itd)  zawsze tu były.  One
> ewidentnie ujawniają się tu z Twojego powodu.  Wygląda na to że masz dar
> ich przyciągania.

Przepraszam, pomyliłam Cię z Wiesiaczkiem! Cofam plonka.

--
XL

13. Data: 2018-02-28 13:02:20

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2018 11:21:20 GMT, XL wrote:

> Przepraszam, pomyliłam Cię z Wiesiaczkiem! Cofam plonka.

Proszę, kolejny dowód, że nie czytasz postów ze zrozumieniem tylko
reagujesz na sam fakt wyrażenia opinii przez kogoś z "czarnej listy". A, że
wzrok już psikusy robi to zdarza się, że w łeb dostanie nie ten kto
naprawdę zasługuje. Ale... co tam.

Roman Tyczka

14. Data: 2018-02-28 13:49:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> [...]
> reagujesz na sam fakt wyrażenia opinii przez kogoś z "czarnej listy". A, że
> wzrok już psikusy robi to zdarza się, że w łeb dostanie nie ten kto

Głupiś. Nie doczytałam nadawcy, bo wrotka schowała się poza ekran - mały
smartfon, mały ekran.

--
XL

15. Data: 2018-02-28 14:10:51

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2018 12:49:42 GMT, XL wrote:

> Głupiś. Nie doczytałam nadawcy, bo wrotka schowała się poza ekran - mały
> smartfon, mały ekran.

Oczywiście, jak brak argumentacji to się zaczynają wyzwiska, jakie to
słabiutkie...

Roman Tyczka

16. Data: 2018-02-28 14:40:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Oczywiście, jak brak argumentacji to się zaczynają wyzwiska, jakie to
> słabiutkie...

Na wyzwiska zarabiasz ad hoc - na własne życzenie. Nie czepiaj się bez
powodu(sic!) - nie będziesz obrywał.

--
XL

17. Data: 2018-02-28 18:49:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-28 o 12:21, XL pisze:

> Przepraszam, pomyliłam Cię z Wiesiaczkiem! Cofam plonka.

Nic się nie stało.

18. Data: 2018-03-01 08:16:29

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może przyczyna jest banalna - masz po prostu za mało pamięci RAM.

Mam mało, ale to nie jest powodem.
Wiem kiedy komputer zwalnia, bo jest migotanie stron.
To nie tłumaczy obciążenia łącza, to widać na programie obsługującym łącze.
W zasadzie, normalnie nie powinien wysyłać.

> gdy odrywasz rękę od myszy/klawiatury - no bo przecież ich dotykasz, kiedy
> COŚ robisz na kompie i to, co tam zrobisz, musi być ładowane na bieżąco do
> pamięci operacyjnej -
NIe prawda. Komp idzie gładko. Reaguje szybko.
Zaczynam czytać stronę - ja się obijam, on nie ma nic do roboty:
i zaczyna się.
Zaczyna się, bo on ma czas, więc uruhamia się trojanowa aktualizacja
automatyczna,
coś jak poprawka windows samoinstalująca się,
i to miesza mi ustawienia , kasuje, niszczy.....
MIcrosoft nie jest winien, oni dawno już pszysłali, że nie ma dalsze pomocy,
bo sysem za stary.
Więc aktualizacje Microsoftu to nie są.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2018-03-01 09:32:29

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-01 o 08:16, Stokrotka pisze:

> [...]
> i to miesza mi ustawienia , kasuje, niszczy.....
> MIcrosoft nie jest winien, oni dawno już pszysłali, że nie ma dalsze

Używałaś TrojanRemover albo AdwCleaner?
pozdr
Stefan

20. Data: 2018-03-01 09:37:12

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-01 o 09:32, stefan pisze:

> Używałaś TrojanRemover albo AdwCleaner?
> pozdr
> Stefan
aha, ubij podejrzane procesy, zapuść kompa z dysku ratunkowego i dopiero
wtedy użyj antytrojanów. Malware też są paskudy.
pozdr
zawirusowany Stefan :)

Z łezką w oku.
Vive la France!