Marynata na grila

1. Data: 2010-05-21 18:48:04

Temat: Marynata na grila
Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku przed sezonem był taki "grilowy" dodatek do "Wyborczej",
niestety podczas przeprowadzki wcięło mi go na amen.
Był tam przepis na marynatę - z tego co pamiętam z przecieru (nie
koncentratu!) pomidorowego, octu winnego, chyba musiał być też miód, bo
mięsko było lekko słodkawe.
Czy ktoś kojarzy i mógłby podesłać pełny przepis?

Mycha
P.S. Tak wzrokowo pamiętam, że była to nieparzysta strona na dole, ze
zdjęciem.

2. Data: 2010-05-22 08:47:48

Temat: Re: Marynata na grila
Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@m...demo.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
>
> Mycha
> P.S. Tak wzrokowo pamiętam, że była to nieparzysta strona na dole, ze

http://ugotuj.to/kuchniaSearch.do?q=marynata,,,,4,8,
,1

Spróbuj przeszukać wszystkie kolejne podstrony.
(Ja nie szukałem)

Feah

mrożenie szpinaku - pilne
smacznego!
syfon do bilej smietany - co jeszcze da sie ubic?
Buy Crackers at Low Price in India
Szynkowar.