Marznięcie w nocy

1. Data: 2008-05-02 15:19:09

Temat: Marznięcie w nocy
Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym może być spowodowane nocne marznięcie? W ciągu dnia jest mi ciepło,
często aż za gorąco. W nocy natomiast jak tylko zsunie się kołdra, dostaję
dreszczy i z zimna aż mnie telepie.
Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2008-05-02 17:11:10

Temat: Re: Marznięcie w nocy
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <_...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czym może być spowodowane nocne marznięcie? W ciągu dnia jest mi ciepło,
> często aż za gorąco. W nocy natomiast jak tylko zsunie się kołdra, dostaję
> dreszczy i z zimna aż mnie telepie.

Anglikom kołdra się nie zsuwa. Oni mają duże kołdry i zawijają ją pod
materac. Śpią jakby w śpiworze.
S*

3. Data: 2008-05-02 17:35:04

Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często aż za gorąco. W nocy natomiast jak tylko zsunie się kołdra, dostaję

Brak chłopa!:-))

p47

4. Data: 2008-05-02 18:45:39

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopa mam gorącego i kołdrę zawijam jak Anglicy ale mimo to mnie telepie
jak tylko spod kołdry wychodzę. Rano jak się budzę to nie odczuwam już
zimna, boli za to bardzo głowa.

5. Data: 2008-05-02 20:16:20

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Centralne wyłączyli i w nocy spada temperatura poniżej oczekiwanej.
Zmień prezesa spułdzielni.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

6. Data: 2008-05-02 20:36:58

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> Czym może być spowodowane nocne marznięcie? W ciągu dnia jest mi ciepło,
> często aż za gorąco. W nocy natomiast jak tylko zsunie się kołdra, dostaję
> dreszczy i z zimna aż mnie telepie.

sprawdź TSH (czy nie ma niedoczynności tarczycy), sprawdź morfologię - czy
nie pojawia się lekka niedokrwistość, zacznij dobrze się odżywiać - może
organizm nie jest w stanie dobrze odżywić komórek?

To takie podstawowe rzeczy :D

7. Data: 2008-05-02 20:49:21

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Centralne w normie bo sama sobie ustawiam w domu ;)
Tsh było niedawno robione i jest w normie. Morfologia w porządku. Z
odżywianiem też nie najgorzej bo jestem wegetarianką prawie całe życie,
kawy, alkowholu właściwie nie tykam, nie palę, dużo jestem na powietrzu i
dodatkowo biorę witaminy bo po ciąży zaczęły mi włosy wypadać.

8. Data: 2008-05-02 20:55:41

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>....jestem wegetarianką prawie całe życie,
> kawy, alkowholu właściwie nie tykam, nie palę, dużo jestem na powietrzu i
> dodatkowo biorę witaminy bo po ciąży zaczęły mi włosy wypadać.
No widzisz, sama sobie odpowiedziałaś.
Za mało mięska , alkoholu, dymu papierosowego, za dużo pastylek z
witaminami .

9. Data: 2008-05-03 12:51:14

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> Czym może być spowodowane nocne marznięcie? W ciągu dnia jest mi ciepło,
> często aż za gorąco. W nocy natomiast jak tylko zsunie się kołdra, dostaję
> dreszczy i z zimna aż mnie telepie.

hm... a jaka panuje u ciebie w mieszkaniu temperatura nocą?
jak już ktoś zauważył marźniesz pewnie dlatego e jest za chłodno, a głowa
cię rano boli bo całą noc wystaje spod kołdry (i może już zatoki chorują),
spróbuj na noc założyć czapkę i jeśli głowa cię nie będzie bolała to napewno
z niska temperatura

10. Data: 2008-05-03 15:06:33

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> [...]
> kawy, alkowholu właściwie nie tykam, nie palę, dużo jestem na powietrzu i
> dodatkowo biorę witaminy bo po ciąży zaczęły mi włosy wypadać.

witamy w klubie wegetarian (15 lat stażu)

wklej tą morfologię, zobaczymy czy ta norma jest faktycznie taka normalna.
TSH też wklej, już wartości około 2.5 mogą powodować objawy niedoczynności
tarczycy. Jeśli jodu nie uzupełniasz, to pewnie jakieś tam objawy mogą się
pojawić - nawet ludzie jedzący duże ilości ryb miewają z tym problemy.

Omega 3 dostarczasz tyle ile trzeba? Cynku? Witaminy B12, D3?

Zresztą wszystko masz opisane tutaj http://vegie.pl/topics31/557.htm

http://vegie.pl/topics80/1302.htm i tutaj

Odkąd przestano stosować nawozy mineralne, wiecznie są problemy z niektórymi
pierwiastkami i witaminami. Po prostu teraz w roślinach jest ich nawet
kilkakrotnie mniej niż kilkaset lat temu.

Po zapaleniu płuc ,nocne pocenie?
Lekarz na wakacjach
pytanie do dentystow/protetykow
zlamane biodro - bol w kostce