Masa miesniowa

1. Data: 2004-12-10 12:57:25

Temat: Re: Masa miesniowa
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie jaka dietę zastosować, żeby moc była ale bez przyrostu
> mięśni

niestety, to sie nie da ;-)

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

2. Data: 2004-12-10 13:05:38

Temat: Masa miesniowa
Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takei pytanie, w związku z tym, ze rozpoczęłam regularny treningi raczej
siłowe (wspinanie, ski-touring), zaczęłam mocno obawiać sie o przyrost masy
mięśniowej.
Poradźcie jaka dietę zastosować, żeby moc była ale bez przyrostu mięśni ????
Pozdrawiam Beata

3. Data: 2004-12-10 13:23:31

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bea." <b...@t...pl> wrote in message
> Witam
> Mam takei pytanie, w związku z tym, ze rozpoczęłam regularny treningi
raczej
> siłowe (wspinanie, ski-touring),

A można coś więcej prosić o ski-touringu bo jestem szczerze zainteresowany.

> zaczęłam mocno obawiać sie o przyrost masy mięśniowej.
> Poradźcie jaka dietę zastosować, żeby moc była ale bez przyrostu mięśni
????

Teoretycznie to wystarczy niedostatek białka, ale czy to dobry pomysł?
raczej mam wątpliwości. A już się coś zaczęło dziać czy tak profilaktycznie
się obawiasz? Bo ski-touring nie kojarzy mi się z ćwiczeniami siłowymi
a raczej aerobami. Co mi się jeszcze nasuwa to to iż zależności pomiędzy
przekrojem mięśnia a jego mocą i np. szybkością zależy w dużej mierze
od czynników genetycznych.

pozdrawiam Chaciur

4. Data: 2004-12-10 13:39:53

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))) ok to może inaczej, co zrobić żeby nie wyglądać jak Arnold Shwarzeneger
???

5. Data: 2004-12-10 13:51:27

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

bea. napisał(a):
> [...]
> mięśniowej.
> Poradźcie jaka dietę zastosować, żeby moc była ale bez przyrostu mięśni ????

nie tak latwo budowac miesnie, zwlaszcza bedac kobieta, wiec nie musisz
sie tego obawiac.
poza tym nie znam ani jednej osoby, ktora zajmujac sie wspinaczka
wyglada jak kulturysta - jest to raczej "naturalna", "fitnessowa" sucha
masa i bardzo niski poziom % tkanki tluszczowej

wiec moze spokojnie wylaczyc panic mode

pozd
WiRAHA

6. Data: 2004-12-10 14:03:20

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik bea. pisze:

> Mam takei pytanie, w związku z tym, ze rozpoczęłam regularny treningi raczej
> siłowe (wspinanie, ski-touring), zaczęłam mocno obawiać sie o przyrost masy
> mięśniowej.
IMHO nie stosować kreatyny - może zwiększyć u niektórych osób masę
mięśniową, zwłaszcza dolnych partii ciała.

7. Data: 2004-12-10 14:08:52

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> IMHO nie stosować kreatyny - może zwiększyć u niektórych osób masę
> mięśniową, zwłaszcza dolnych partii ciała.

Skąd to skojarzenie: mięśnie = spożywanie kreatyny?

8. Data: 2004-12-10 14:12:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bea." <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
masy
> mięśniowej.
> Poradźcie jaka dietę zastosować, żeby moc była ale bez przyrostu mięśni

bez profesjonalnego treningu i 'wspomagania' nie grozi ci nadmierny przyrost
tkanki miesniowej.w poczatkowej fazie cwiczeń możesz odniesc wrazenie ,ze
przyrosły ci znacznie miesnie ale to tylko organizm zatrzymuje wode w juz
istniejacych miesniach

9. Data: 2004-12-10 14:18:44

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>>> siłowe (wspinanie, ski-touring), zaczęłam mocno obawiać sie o przyrost
>>> masy
> Skąd to skojarzenie: mięśnie = spożywanie kreatyny?
Wyczytane + obserwacje. W pierwszych kilku dniach suplementacji
kreatyną, poprzez nasycenie zwiększoną dawką, następował przyrost
objętości i masy mięśni. Przy stosowaniu kreatyny bez cyklu nasycania
zaobserwowałem mniejsze w/w objawy (z tym, że to był drugi cykl).

Ale np u niektórych moich znajomych nie występowały duze
wachania w wadze ciała w trakcie cyklu.

10. Data: 2004-12-10 14:20:04

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ski-touring polega na tym że ma się specjalne buty, wiązania i foki które
pozwalają na podchodzenie na nartach pod góre. Genialny sport !
Jest to faktycznie aerobowy, ale też wytrzymałościowo wymagający sport.
A wracając do mięśni, to dziać to się zaczęło już jakiś czas temu, ale
obawiam się bo dołożyłam aktualnie jeszcze wspinanie ...
Zależy mi na tym żeby trochę schudnąć, ponieważ przy wspinaniu to jest b.
istotne, a głodzić się nie ma sensu bo mocy brakuje :)))
Pozdrawiam Beata

Zahamowanie spadku wagi
Moroznik Kaukaski
odlotowa strona śmieszne zdjęcia www.funfotka.pl