Maść na blizny? jaka?

1. Data: 2007-02-09 18:08:45

Temat: Maść na blizny? jaka?
Od: "Sky Walker" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze, czy możecie polecić jakąś maść która mogłaby
przyspieszyć gojenie się blizny pooperacyjnej, oraz sprawić że blizna
mogłaby wyglądać"łagodniej". Czy są takie specyfiki wogóle? jesli tak to
prosze o nazwy.

2. Data: 2007-02-09 18:17:11

Temat: Re: Maść na blizny? jaka?
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są takie specyfiki wogóle? jesli tak to prosze o nazwy.

Cepan- w aptece bez recepty; ale czy pomoze to szczerze mowiac watpie bo to
tylko wyciag z cebuli z kilkoma dodatkami, na pewno jednak nie zaszkodzi i
smarowac mozna; niezle sa specjalne silikonowe plastry na blizny, kiedys
byly do nabycia w aptekach, nie wiem jak dzisiaj- one sa chetne stosowane
przez chirurgow plastykow

Tomasz

3. Data: 2007-02-09 18:30:31

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze troche moze lepszy Contratubex- w sumie to samo ale w zelu

Tomasz

4. Data: 2007-02-09 19:26:55

Od: "Maga" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky Walker" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> przyspieszyć gojenie się blizny pooperacyjnej, oraz sprawić że blizna
> mogłaby wyglądać"łagodniej". Czy są takie specyfiki wogóle? jesli tak to

Witaj,
tu jest wszystko o leczeniu blizn. To gazetowe forum dzieci oparzonych.
Wytrwałosci!
pozdr.
Agata, mama Maćka
www.maciek.synek.pl

5. Data: 2007-02-09 20:39:41

Od: "Krystyna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawić że blizna
> mogłaby wyglądać"łagodniej".

Po 3 tygodniach od operacji -nie wcześniej-stosuje się także delikatny masaż
blizny z użyciem zwykłej dziecięcej oliwki.By zmiękczyć i uelastycznić
bliznę.Ale samemu lepiej się nie zabierać by nie narobić sobie problemów.

Zab mleczny....usunac???
Alkohol a tabletki
SM i udar mózgu, rehabilitacja tych chorób...
Jak sztucznie zwiekszyc poziom transaminaz?
Śmiech leczy czyli Patch Adams górą :)