Maść na stany zapalne odbytu

1. Data: 2007-11-19 14:30:05

Temat: Maść na stany zapalne odbytu
Od: "Odbyciak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie jaką możecie polecić maść dostępną bez recepty na lekkie
infekcje spowodowane otarciami odbytu (papierem :) ? Wyczytałem w internecie
że dobry jest Ruskorex jednak w aptece powiedziano mi że dostępny jest tylko
na recepte :(

Mr.Odbyciak

2. Data: 2007-11-19 15:03:44

Temat: Re: Maść na stany zapalne odbytu
Od: "Odbyciak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam tylko że najprawdopodobnie chorobą jest tzw. szczelina odbytu.

Mr.Odbyciak

3. Data: 2007-11-19 17:04:25

Od: "ka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odbyciak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> Dodam tylko że najprawdopodobnie chorobą jest tzw. szczelina odbytu.

Udać się do chirurga. Możliwe, że będzie niezbędny drobny zabieg.

4. Data: 2007-11-19 20:50:37

Od: "Odbyciak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ka wrote:
> Udać się do chirurga. Możliwe, że będzie niezbędny drobny zabieg.

Powiedzmy że jest to ostateczność a wpierw chce wypróbować metody w których
ani nie będe musiał biegać po przychodniach i gadać o mojej dupie aby
wyprosić skierowanie. Kupiłem sobie Alantan w maści, może coś da. W końcu to
zwykłe otarcie.

Mr.Odbyciak

5. Data: 2007-11-20 22:28:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odbyciak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

>Kupiłem sobie Alantan w maści, może coś da. W końcu to zwykłe otarcie.

Zwykla maka ziemniaczana (jako zasypka) zdziala cuda.

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

Ostroga piętowa i blokada
Powiększenie ślinianek przyusznych