Masło - ile cię cenić trzeba?

171. Data: 2017-09-28 18:03:36

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
> W dniu 2017-09-28 o 15:06, XL pisze:
>> stefan <s...@w...pl> wrote:
>>> W dniu 2017-09-27 o 22:59, XL pisze:
>>>> stefan <s...@w...pl> wrote:
>>>>> W dniu 2017-09-27 o 10:45, XL pisze:
>>>>>

>>>>>> No, czytam:
>>>>>> http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/kie
lce/art/8494678,jak-kielce-witaly-strzelcow-tak-pisa
li-o-wydarzeniach-1914-roku-kielczanie-i-jozef-pilsu
dski,id,t.html

> Dla niekumatych - fakt, nie dopisałem "w powyższym artykule"

Niekumatych? O jak nieładnie. Dla DOKŁADNYCH. Jeśli chcesz być rozumiany
zgodnie ze swymi intencjami, powinieneś się też zgodnie z nimi wyrażać.

> Najpierw to mnie poproś,

No tak, teraz to ja się niejednoznacznie wyraziłam - nie dopisałam "poza
mną" :-}

> wiedza kosztuje i za darmo kongresowiaków nie
> będę oświecał.

A prosili?

> Zreszta masz swoich nauczycieli, swoje autorytety a ja
> nigdy nie starałem się być guru, jaśnie wszystkowiedząco-mającym.

I na tym poprzestańmy.
Ty wiesz swoje, a ja swoje.

> EOT

O to to.

--
XL

172. Data: 2017-09-28 18:03:46

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-28 o 12:36, stefan pisze:
> wspaniały Moryc na pogrzebie Bucholca :) :)
> Pszoniak ARTYSTA jest wielki...
> pozdr
> Stefan
Tak się zastanawiałam czyj to cytat, ale głupio mi było zapytać.

--
animka

173. Data: 2017-09-28 18:04:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> t...@g...com pyta:

> Do smaku.

Chyba że by słaby był. Kminek.

--
XL

174. Data: 2017-09-28 18:11:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-28 o 15:12, Trybun pisze:

> No ale w czym lepszy śmierdzący abstynent od pijaka? Kiedyś, bardzo
> dawno temu miałem okazję jechać tramwajem, no i od smrodu fryzury pewnej
> damy po prostu zasłabłem. Nie wiem czy to za sprawą szamponu czy o
> lakieru o tak intensywnym zapachu, ale podziałało to jak jakiś szpitalny
> usypiacz.
Ja też mam tak, że robi mi sie słabo i dusi mnie od zapachu perfum czy
dezodorantu, a nawet zapachu lilii w kościele.
O czosnku już nie wspomnę.

> Myślisz że bonzowie z PZPR zakazując sprzedaży alkoholu przed 13ą mieli
> na uwadze Twój interes?

Mnie to było zupełnie obojętne. Naprawdę.

--
animka

175. Data: 2017-09-28 18:17:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-28 o 15:15, Trybun pisze:

> W sumie nie o to mi chodziło gdy wspomniałem o braku Boga w współczesnej
> świątyni, nie o ładny wystrój, a chociażby o tzw kazania kapłana, z
> reguły są to odezwy przesączone nienawiścią do innych ludzi,

Albo czytania pisma z katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i zbierania
na tacę dla nich.

co to może
mieć wspólnego z Bogiem, symbolem wszystkiego co najlepsze?

Nie ma nic wspólnego. Masz rację.

--
animka

176. Data: 2017-09-28 18:42:41

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pyta:

> Rozumiem, tzn 1 łyżka kminku na 1 kilogram kapusty do kiszenia ?
> Dodane przed kiszeniem ?
> Zbliża się pełnia więc nie chcę ryzykować.
> Czasu mało...

Bardziej łyżeczka. Łyżka może być na beczkę. Jedna i druga
proporcja może być dobra. Ważne, by smakowało.

Jarek

--
Jak rozpoznać ludzi, których już nie znamy?
Jak pozbierać myśli z tych nieposkładanych?

177. Data: 2017-09-28 18:56:22

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2017 o 15:02, XL pisze:

> No to obij swoich paskudnych rodziców, co cię wciągnęli, a nie jojcz tu
> publicznie. Twoje prywatne sprawy nikogo nie interesują.

To po co wywalasz tu publicznie swoje?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

178. Data: 2017-09-28 19:02:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Tak się zastanawiałam czyj to cytat, ale głupio mi było zapytać.

Lepiej zapytać, niż na przykład wyobrażać sobie, że to ja sam takie
rzeczy piszę. A następnie poddać krytyce sam tekst i autora. Na tej
grupie (i innej też) tak bywało. Za pierwszym, drugim, a może nawet
za trzecim razem jest to śmieszne. Później już nie.

Jarek

--
Proszę taty, czy tata czyta cytaty Tacyta?

179. Data: 2017-09-28 19:05:33

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2017 o 15:58, XL pisze:

> Nie więcej niż sporządzenie listy zakupów i wyjście z nią do pobliskiego
> sklepu.
>
> https://m.facebook.com/notes/jarosław-milewczyk/apos
tazja-2016-aktualności/1181022871910890

> [...]
> 3. Upewnić się po jakimś czasie czy wpis o apostazji został dokonany w
> sposób trwały w księdze chrztów, w parafii gdzie miał miejsce chrzest (na
> marginesie, lub stosownej kolumnie przy naszym nazwisku)"
>
> Tak że niestety chyba rzeczywiście nie dasz rady - ani intelektualnie, ani
> fizycznie.
> Rusz d... inicjatywę, uwierz, że do odważnych świat należy, na pewno przy
> mojej duchowej i merytorycznej pomocy pokonasz wszystkue piętrzące się
> dotąd na twej drodze kościelne utrudnienia i zasieki dzielące cię od

Nie pisałem o sobie. Ja mam to głęboko w dupie, a poza tym wiele
bardziej istotnych rzeczy do roboty.

180. Data: 2017-09-28 19:07:09

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2017 o 15:02, XL pisze:

> No to obij swoich paskudnych rodziców, co cię wciągnęli, a nie jojcz tu
> publicznie. Twoje prywatne sprawy nikogo nie interesują.

A upoważnienie od innych, żeby się w ich imieniu wypowiadać oczywiście masz?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)