Masło - ile cię cenić trzeba?

231. Data: 2017-10-01 23:55:50

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:12 <t...@g...com> pisze:

> [...]

(...)

> Ty najlepiej powinieneś to wiedzieć jako purysta z przekonania. Po co
> więc ten zarzut dlaczego nie pytam ?

Sam napisałeś:
"Ponieważ jest to moja pierwsze forum, myślałem naiwnie z początku, że
czegoś się tutaj nauczę. I rzeczywiście nauczyłem się tylko nie tego o
czym myślałem...."

Naprawdę nie rozumiesz swoich własnych słów?
Pytań już nie masz, wczesne wątpliwości rozwialiśmy ci, nauczyłeś się
sięgać do informacji spoza grupy.
Przecież to dzięki doświadczeniom na grupie!

To s k ą d pretensje do nas?

Niestety, szkoda mi czasu...
EOD :)

--
Trefniś

232. Data: 2017-10-02 00:31:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> A Ty nie myślisz w ogóle. Skąd pomysł, że ludzie pójdą do koscioła?
> Księża będą zadowoleni z zupełnie innego powodu, ale tego już nie
> wymyśliłaś.

> A nie wstyd Ci takie wzorce przywoływać?
> Przecież to Unia, która taka ohydna jest.

Generalizujesz, żeby sprytnie to MNIE przypisać ową generalizację?
Prymitywny chwyt.
Nie wstyd ci?

> Dlaczego my mielibyśmy się wzorować na nich. Mamy lepsze,
> nasze, polskie wzorce i będziemy robić po swojemu.

Od kiedy to jesteś taki antyunijny i proroojczyźniany :->

> A suweren co by chciał?

Czego. Nie "co".
Dziwnie zapóźniony jesteś - "suweren" już dawno wybrał, czego chciał:
http://wyborcza.pl/1,75398,19087125,wybory-2015-pis-
u-zwyciestwo-totalne-wygral-wsrod-mlodych.html

> Wiesz to?

Ja? Oczywiście!
Ja - Suweren.

--
XL

233. Data: 2017-10-02 00:44:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Sorry Ikselka, ale chyba pierdoli Ci się już w móżdżku.
> Uważasz, że pisanie o sobie i pisanie w swoim imieniu to to samo?!
> Czy jeśli napisałem, że: ""Nie pisałem o sobie. Ja mam to głęboko w
> dupie..." to wypowiadam się w czyimkolwiek imieniu?
>
> Co na to Twój lekarz?

Że kręcisz i mącisz, ale że to typowe dla osobowości z problemami natury
światopoglądowej i że to jest wtórne do jakichś wydarzeń z życia, w których
te osobowości nie potrafiły dotrzymać kroku jakiemuś ich (wierzącemu!!!)
Autorytetowi. Uznając (wbrew sobie) nadal autorytet Autorytetu - odczuwają
wewnetrzną sprzeczność, więc negacja wiary oraz deprecjonowanie wszystkich
wierzących stały się dla nich jedyną drogą, aby uzyskać (choćby pozorne i
krótkotrwałe) uzasadnienie dla swoich racji, a nie racji Autorytetu...

--
XL

234. Data: 2017-10-02 00:47:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Ja też widzę i właśnie o tym opiszę :)
> Polityka jest wszędzie.
> Ale wchodząc tutaj wolałbym połechtanie apetytu, zamiast niechęci.

No to łechcz i daj przykład, zamiast politykować narzekając na
politykowanie :->

--
XL

235. Data: 2017-10-02 00:49:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> A pies was wszystkich... szmaty syfiące wszędzie.
> Agitację polityczną uprawiajcie sobie w miejscach do tego
> przeznaczonych, ścierwa. :/

I "kurwa mać" jeszcze dorzuć, mopku.

--
XL

236. Data: 2017-10-02 03:14:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 22:26, t...@g...com pisze:

> Nie chcę jeść w śmietniku. Ty chyba również nie.
Ty jeszcze kapusty nie ukisiłeś. Zajmij się jakąś robotą w tej kuchni.

--
animka

237. Data: 2017-10-02 03:17:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 22:12, t...@g...com pisze:
> To prawda. Na razie żadnych pytań dotyczących pierników nie mam.

> Poszedłem za Twoją radą i zacząłem czytać materiały w internecie. Ilość
potencjalnych pytań spadła niemal że do zera. Tak jest rzeczywiście lepiej.

> Miło i ciekawie jest jednakże poczytać również wątki dotyczące innych tematów
kulinarnych które mogą wpłynąć na apetyt. To rozwija wyobraźnie.

> Na koniec : czekam na dzień kiedy ilość hejtów,półprawd i fejków internetowych
przekroczą masę krytyczną i nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się więcej
zastanawiał gdzie jest kuchnia a gdzie ubikacja... A do tego wyraźnie zmierzamy.

> Ty najlepiej powinieneś to wiedzieć jako purysta z przekonania. Po co więc ten
zarzut dlaczego nie pytam ?
Najpierw musisz upiec swój wymarzony piernik i ukisić kapustę.

238. Data: 2017-10-02 03:21:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nielicznych jeszcze dychających grup.
> Wszystkich was widzę na pl.soc.polityka, tam dobre miejsce. Może ktoś

Napisz coś o swoich daniach z tygodnia :-)

--
animka

239. Data: 2017-10-02 03:25:43

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-01 o 17:40, Akarm pisze:

> To nie jest powód, żeby tę śmiecącą hołotę naśladować.
> A swoją drogą dość dziwne jest, kiedy z apelem przeciw politykowaniu
> występuje jeden z aktywniejszych zasrywaczy polityką wszystkich grup.

Ćwoku, słoma z butów Ci wystaje. Nauczyłeś się paru zdań i brechasz
ciągle to samo w każdym swoim "występie".

--
animka

240. Data: 2017-10-02 06:22:58

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2017 o 00:44, XL pisze:

> [...]
> wierzących stały się dla nich jedyną drogą, aby uzyskać (choćby pozorne i
> krótkotrwałe) uzasadnienie dla swoich racji, a nie racji Autorytetu...

Nie wiem, skąd to wycięłaś, ale podoba mi się :)
Co prawda, nie ma to żadnego związku z naszą rozmową, ale doceniam
starania i muszę potwierdzić: Ikselka, lubię Cie niezmiennie:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Mięso puchnie