Mastercook kuchenka gazowa

1. Data: 2016-07-21 10:46:34

Temat: Mastercook kuchenka gazowa
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam, moze tutaj uda mi sie uzyskac odpowiedziec na nurtujace mnie pytanie. W
mieszkaniu ktore wynajmuje posiadam kuchenke gazowa firmy mastercook. Wszystko chodzi
idealnie lecz najwieksza zagadka jest umieszczony w niej piekarnik. Owy piekarnik ma
tylko 3 tryby pieczenia z czego na zadnym nie pisze ile stopni ma poszcegolny numer.
Moze ktos mial taki problem. Dodam.ze instrukcja obslugi zaginela wlascicielowi.

2. Data: 2016-07-21 11:39:07

Temat: Re: Mastercook kuchenka gazowa
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 10:46 <s...@g...com> pisze:

> [...]
> czego na zadnym nie pisze ile stopni ma poszcegolny numer. Moze ktos
> mial taki problem. Dodam.ze instrukcja obslugi zaginela wlascicielowi.

Spróbuj znaleźć na tabliczce znamionowej model kuchenki (albo chociaż
nazwę na czele), postaramy się znaleźć e-instrukcję.

--
Trefniś

3. Data: 2016-07-21 11:43:23

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mial taki problem. Dodam.ze instrukcja obslugi zaginela wlascicielowi.

Spróbuj znaleźć na tabliczce znamionowej model kuchenki (albo chociaż
nazwę na czele), postaramy się znaleźć e-instrukcję. A nawet, jeśli nie
znajdziesz tych informacji, to podaj jak określona jest skala kuchenki, do
ilu poziomów.

--
Trefniś

4. Data: 2016-07-21 12:28:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2016 o 10:46, s...@g...com pisze:
> [...]
Moze ktos mial taki problem. Dodam.ze instrukcja obslugi zaginela wlascicielowi.

Spróbuj, może tutaj uda Ci się znaleźć taką, jak masz:

http://instrukcja.pl/kategorie/mastercook_4

Ewa

5. Data: 2016-07-22 03:37:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-21 o 10:46, s...@g...com pisze:
> [...]
Moze ktos mial taki problem. Dodam.ze instrukcja obslugi zaginela wlascicielowi.
Regulacja temperatury jest w pokrętle. Ja ustawiam na 4,5. Wtedy mam
jakieś 180 stopni. Tez na pocztku byłam ciemna w sprawie tej kuchemnki
mimo, ze mialam instrukcję obsługi. Pierwszym razem to schab mi się
piekł 3 godziny i nie upiekł. Najpierw kuchenke trzeba wypalić (te smary
w piekarniku)i potem umyć.

--
animka

Cenzura PIS