Mastercook - kuchenka wybrankowana?

1. Data: 2003-12-11 10:17:49

Temat: Mastercook - kuchenka wybrankowana?
Od: "szulik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. "Odziedziczylam" ja po poprzednich lokatorach. Byla kupowana cos
ok.1998roku. Czyli nie stara, a brakuje w niej jakiegokolwiek termometru do
piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I jak
tu piec cokolwiek? Na oko? :)

Ewa

1. Data: 2003-12-11 10:22:38

Temat: Re: Mastercook - kuchenka wybrankowana?
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I

Moim zdaniem to tak:
Max temperatura piekarnika to jakoś 300 stopni. Podzielona na 6 = 50. Czyli
zakladamy, że pokrętło na numerze 1 to 50 stopni, na nr 2 100 stopni i tak
dalej.
Kiedyś mieszkałam przez rok z taką kuchenką zupełnie obcą nawet nie polską,
elektryczną, która też miała tylko pokrętło, tak sobie wymyśliłam i pasowało
:) Zakalców nie było ani spalonego ciasta. :)
Zawsze możesz też kupić termometr do piekarnika - ja tego nie używałam i nie
wiem, gdzie można to kupić i jak się to przytwierdza, ale grupowicze na
pewno wiedzą, bo temat się tu przewijał kilkakrotnie.

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-12-11 10:24:13

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2003 11:17:49 +0100, Waćpanna lub Waćpan *szulik*, w
wiadomości news:<3fd8441a$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I jak

Kupić osobny termometr, taki specjalny do piekarnika.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-12-11 10:44:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3fd8441a$1@news.home.net.pl>, szulik
<e...@w...pl> wrote:

> [...]
> piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I jak

Kiedy byłem dzieckiem, moja Mama używała poniemieckiego, wolnostojącego
piekarnika, podłączanego do gazu gumowym wężem. Nie miał żadnego
pokrętła, tylko dźwigienkę do włączania i wyłączania gazu. Mama zawsze
mówiła, że to był najlepszy piekarnik jaki miała i w żadnym innym się
jej tak wypieki nie udawały. Pomyśl też, że miałabyś do dyspozycji
piec węglowy. Też musiałabyś dać sobie radę, Nawet myślę, że do
niektórych wypieków taki piec jst niezastąpiony.

Władysław

1. Data: 2003-12-11 11:16:27

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I
Od dwuch miesiecy wynajmuje mieszkanie z kuchenka chyba 20letnia,
tak z wygladu (jak nie starsza) nie ma zadnego termometru, ani nawet
podzialki na galce. Kupilam termometr. Posprawdzalam temperatury przy
najmniejszym, srednim i najwiekszym ogniu i jest w miare w porzadku. Za
kazdym razem wkladam termometr zeby kontrolowac czy jednak nie jest za
cieplo / zimno i tyle. Da sie!

pozdrawiam
Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-11 13:00:34

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szulik" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I

Wybrakowana nie jest, tylko rozwiazanie bez sensu. Moja babcia ma taka
kuchenke i wraz z instrukcja obslugi dolaczona byla legenda dla tych
cyferek. Babcia przepisala i przykleila sobie na szafce.

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2004-07-06 11:59:45

Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> piekarnika! (gazowy). Na pokretle tez nie ma nic oprocz zakresu: 1-6. I

To termostat. Moim zdaniem ustawiasz:
1-140 C
2-160 C
3-180 C
4-200 C
5-220 C
6-240 C

Chyba Amica mojej mamy tak ma (o ile dobrze pamiętam).

[Wigilia] Rolada z sandacza
Parowar 3 poziomowy z Tefala- instrukcja i przepisy
Jak sie robi pierogi z kapusta?
przepis na domowy twarog
Shanghai (kurczak po chińsku) poszukuje strasznie dlugo pomóżcie:)