Masturbacja

101. Data: 2004-09-29 09:52:16

Temat: Re: Masturbacja
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> taaa, a ci co uważają seks za cos fajnego się nie onanizują... Sratatata

Podoba mi się Twoja szczerość ;)

Eulalka

102. Data: 2004-09-29 09:52:51

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Xena, spowodowaną tym faktem frustracją:

> taaa, a ci co uważają seks za cos fajnego się nie onanizują...

Ale nie każdy kto się onanizuje jest onanistą nałogowym. Zdaje się, że o
takich sytuacjach myślał Specyjal.

puchaty

--
"ola boga" Roch Dz.

103. Data: 2004-09-29 09:57:33

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Ale nie każdy kto się onanizuje jest onanistą nałogowym. Zdaje się, że o
> takich sytuacjach myślał Specyjal.

To może ustalmy gdzie się zaczyna ten nałóg, co
byśmy mogli już przestać te ręce oglądać, co?

Eulalka

104. Data: 2004-09-29 17:15:43

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Haaa, łobuziaki (i łobuziaczki),

Przychodzę sobie z pracy (ci ja), zasiadam do czytania grupy i...
przyłapałem Was onanistów wszystkich.

I taki długi i mnogi wątek z tego wymasturbowaliście wspólnie (toż to
juz chyba nie onanizm jak wspólnie), ze ho ho.

I zamiast "dyskretnie zamknąć dzrzwi i wycofać się" to ja mało nie
"zemdlałem z wrażenia bo mam słabe nerwy" i jeszcze "wrzasnąłem
histerycznie" i prawie "zamieniłem się w słup soli"...

brow(J)arek pozdrawia onanistycznie

105. Data: 2004-09-29 17:18:17

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości

> My prowadziliśmy kiedyś erotyczny sklep internetowy. Sporo rzeczy się
nie
> sprzedało także ponieierający się sztuczny członek, czy dmuchana lalka
to u
> nas żadna sensacja.

Kurcze tyle dobra sie marnuje. A rozdać sąsiadom niech używają dla dobra
ogółu.

brow(J)arek pozdrawia (próbując usilnie wyobrazic sobie mieszkanie z
poniewierającymi się sztucznymi członkami, czy lalami dmuchanymi)

106. Data: 2004-09-29 18:40:58

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@k...pl> wrote in message
> Użytkownik puchaty napisał:

> To może ustalmy gdzie się zaczyna ten nałóg, co
> byśmy mogli już przestać te ręce oglądać, co?

To może nałóg zaczyna się wtedy, gdy nie chce się inaczej albo gdy
tylko masturbacja daje dużą satysfakcję a seks "normalny" nie.

107. Data: 2004-09-30 10:54:48

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:cjcpfc$n74$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No wiesz? to juz perwersja pachnie, co robiłyby Twoje akcesoria do
> masturbacji u męża Basi???

Zaraz tam perwersją ;)

Ania >:-)<-<
gg 1355764