Masturbacja

11. Data: 2004-09-27 09:55:32

Temat: Re: Masturbacja
Od: gemsi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robbins napisał:

> Skad taka pewnosc? A wiesz o czym w tym czasie mysli? :-))

jak to o czym ? o puchatych owieczkach :p

g.

12. Data: 2004-09-27 10:00:49

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Sep 2004 07:50:32 +0200 I had a dream that Joanna <s...@o...pl> wrote:
> Dziś zauważyłam, że mój 15 letni syn się masturbuje.
> Co mam z tym zrobić?
> Jestem zrozpaczona

Jesteś zrozpaczona tym, że masz najnormalniejszego w świecie syna?
Według seksuologów onanizuje się od 90-99% dorastających chłopców,
tak więc nie ma się czym martwić :)

13. Data: 2004-09-27 10:04:52

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą zmarekz, spowodowaną tym faktem frustracją:

> No tak ale czy ten cel jest dobry ? Wolisz żeby twój mąż masturbował sie
> zamiast kochac sie z tobą ?

To nie ma kompletnie nic do rzeczy. A cel masturbacji nie jest ani dobry
ani zły.

(...)

> Chciałem powiedzieć ze masturbacja może być grożna za jakiś czas.

Masturbacja sama z siebie nie jest groźna. Dopiero połączona z jakąś
deprywacją emocjonalną skutkującą np. kompleksami, blokadami etc... może
spowodować, że będzie zastępowała typowe zachowania seksualne. Traktować ją
wtedy trzeba jednak jako skutek a nie powód zaburzonych relacji z
otoczeniem.

puchaty

--
"Nie chciałam cię obrazić, skąd te głupie wnioski?" Roch Dz.

14. Data: 2004-09-27 10:07:28

Od: "zmarekz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zmarekz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> może

> Uważasz, że 15-latek ma się z kimś kochać, zamiast masturbować???!

Nie.
Mówie o przyszłości tego 15 latka a nie o jego stanie obecnym.

> To, że jesteś onanistą nie znaczy, że każdy w to wpada. Nie każdy zostaje
> alkoholikiem po tym, jak spróbował alkoholu...

Zgadzam się z tym. Chciałem tylko przestrzec ze łatwo w to wpaść tak samo
jak łatwo wpaść w alkoholizm.

15. Data: 2004-09-27 10:11:45

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś zrozpaczona tym, że masz najnormalniejszego w świecie syna?
> Według seksuologów onanizuje się od 90-99% dorastających chłopców,
> tak więc nie ma się czym martwić :)

Jest zrozpaczona bo nie zadbał o intymność tej chwili i dał się podglądnąć.
Jest zrozpaczona bo doszło do niej, że syn ma potrzeby seksualne więc nie
jest już małym syneczkiem mamusi. Taka świadomość może zszokować.

Kaśka

16. Data: 2004-09-27 10:14:01

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Griniu, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Nie stalem sie onanista, jak zmarekz...

Obawiam się Griniu, że chamstwo jest gorsze od onanizmu.

puchaty

--
"Nie chciałam cię obrazić, skąd te głupie wnioski?" Roch Dz.

17. Data: 2004-09-27 10:15:04

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmarekz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chciałem powiedzieć ze masturbacja może być grożna za jakiś czas.

Masturbacja sama w sobie nie jest groźna. Chyba że staje się jedynym i
najlepszym środkiem na zaspokojenie potrzeb seksualnych. Problem byłby
wtedy, gdyby facet był już dorosły i traktował masturbację, jako stały
środek zastępczy kontaktów z kobietami.
Masturbacja u nastolatków nie jest niczym złym, nie wierzę, że na tej, czy
innej grupie jest ktokolwiek, kto nigdy jej w tym wieku nie próbował. A co
do wpadania w nałóg masturbacji... podpisuję się pod tym, że najważniejszy
jest umiar we wszystkim. "Co za dużo to niezdrowo" ;-)

Pozdr.
D.

18. Data: 2004-09-27 10:17:34

Od: "zmarekz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie obraziłem sie. Chciałem tylko pokazac ze masturbacja może być grożna.
Wanże aby umieć nad nią zapanować w odpowiednim czasie.
i to tyle co mam do powiedzenia.
Nie jest nałogowym masturbatorem - wyszedłem z tego i wiem jakie to może być
bagno dlatego ostrzegam innych.

19. Data: 2004-09-27 10:17:39

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą zmarekz, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Nie obraziłem sie.

Daj spokój, to tylko sygnaturka. Żart taki:-)

puchaty

--
"ola boga" Roch Dz.

20. Data: 2004-09-27 10:21:07

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Basia Z., spowodowaną tym faktem frustracją:

> Nie wiem czy się onanizuje, bo nie podglądam go, ale dostał wezwanie do
> stawienia się przez WKU.

Oj, to na pewno się onanizuje (chośby po to, żeby o wojsku przez chwilę nie
myśleć;-)

puchaty

Zgon po Diane-35
Test programu AnoMail