Masz raka - jedź do Rzeszowa

następny post »
From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Date: Sun, 31 Mar 2019 13:49:49 +0200

>Fragment ciała św. Józefa Moscati z Włoch, czyli relikwie I stopnia,
na stałe znalazły się w kaplicy w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 w
Rzeszowie. Fragment ciała św. Józefa ma w szpitalu leczyć m.in.
białaczkę. Szpital jest szpitalem onkologicznym. W kaplicy rzeszowskiego
szpitala znajdują się już relikwie św. Ojca Pio w postaci fragmentu
bandaża z kroplą krwi ze stygmatów świętego oraz fragment kości św.
Faustyny. Ks. Krzysztof Bal, szpitalny kapelan, wyjaśnia, że dzięki temu
placówka notuje wiele ozdrowień. Masz raka - jedź do Rzeszowa, tam jest
najnowocześniejszy średniowieczny szpital onkologiczny w Polsce.<

https://tinyurl.com/y325rlz5
--
saluto
Silvio Balconetti