Maszynka do golenia

1. Data: 2005-12-14 21:18:37

Temat: Maszynka do golenia
Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Planuje kupic na gwiazdke narzeczonemu elektryczna maszynke do
golenia.Chcialabym sie zapytac czy taka maszynka jest warta zakupu,czy po
prostu trzymac sie starej metody golenia przez zyletke i dac sobie z nia
spokój.Bardzo chcialabym by prezent sie spodobal i byl jeszcze
uzywany.Znajomi twierdza ze wola tradycyjnie,a co Wy o tym myslicie?

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-12-14 21:23:59

Temat: Re: Maszynka do golenia
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka"

Bardzo chcialabym by prezent sie spodobal i byl jeszcze
> uzywany.Znajomi twierdza ze wola tradycyjnie,a co Wy o tym myslicie?

niestety, nie gole się maszynką, wiec niewiele moge powiedziec o komforcie
jej uzytkowania ;).
Ale faktycznie, ostatnio czytalam podobne watki i gros panow woli metody
tradycyjne..
Maszynka, nawet dobra, podobno nie jest wcale gwarancja lepszego,
wygodniejszego i dokladniejszego golenia - tak to tylko reklamy "mowią":).

--
Margaret

1. Data: 2005-12-14 22:29:32

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jeśli to ma być taka mała ankietka to ja się zaliczam do
tradycjonalistów:)
Choć tak naprawdę jak wszystko wszystko zależy od indywidualnej osoby.
Możesz też iść pośrednio i kupić tą nową Gillette z baterią, chociaż nie
wiem jak się sprawuje w rzeczywistości...
Pozdro,
mk

--
MK
PMS Octavia 2 Combi 1.9 TDI'05, Toledo 1.9D'94

1. Data: 2005-12-14 22:31:07

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mój tata np. zdecydowanie woli maszynkę elektryczną i taką właśnie
dostanie na gwiazdkę, bo poprzednia zepsuła się już jakiś czas temu i mój
biedny tatulo wiecznie chodzi z pokiereszowaną twarzą od golenia w sposób
tradycyjny :))

--
But I don't think that I can change
I've been feeling this way for so long now

1. Data: 2005-12-15 01:54:05

Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Planuje kupic na gwiazdke narzeczonemu elektryczna maszynke do
> golenia.Chcialabym sie zapytac czy taka maszynka jest warta zakupu,czy po

Zbedny wydatek. Mowie powaznie. Proponuje nastepujaco: Ty narzeczonemu mach
3 turbo, on Tobie m3 power. Ale nie spodziewaj sie objawienia - kazde
wielofunkcyjne urzadzenie ma swoje ograniczenia...

al'a

1. Data: 2005-12-15 07:31:07

Od: internauta <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> [...]
> spokój.Bardzo chcialabym by prezent sie spodobal i byl jeszcze
> uzywany.Znajomi twierdza ze wola tradycyjnie,a co Wy o tym myslicie?

Maszynka jest spoko, ale drogie sa folie, ktore trzeba wymieniac
czesciej niz 1 w roku. Koszt takiej maszynki automatycznie rosnie. Poza
tym bardzo rzadko zdarza sie maszynka ktora goli tak samo dokladnie jak
tradycyjna. Maszynka elektryczna poza wszystkim robi mniej podraznien
(pianka i golenie maszynka).

Pozdrawiam
Internauta

1. Data: 2005-12-15 09:22:24

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Planuje kupic na gwiazdke narzeczonemu elektryczna maszynke do golenia.

Maszynka jest dobra... jak jest dobra :)
Musi byc smoczyszczaca/dezynfekujaca/suszaca sie itd.
Od tradycyjnych beda podraznienia.
Dobry jest np Braun 8995 lub nizsza 8985.. no ale ceana, pierwsza ok 900pln
a druga ok700pln.
Na tansze modele i philipsy szkoda kasy... to juz lepiej tradycyjnie.

pzdr
W.

1. Data: 2005-12-15 09:44:34

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spokój.Bardzo chcialabym by prezent sie spodobal i byl jeszcze
> uzywany.Znajomi twierdza ze wola tradycyjnie,a co Wy o tym myslicie?

mój mąż też dostał na święta taką maszynkę, po paru tygodniach jej uzywania
wrócił do starej metody golenia, czyli maszynek jednorazowych.

1. Data: 2005-12-15 20:42:25

Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maszynki elektryczne jak nie drogie to powodują więcej podrażnień niż
golenie tradycyjne.
Kiedyś używałęm mach3 turbo ale miałem podrażnienia, wróciłem do
niezawodnego dla mnie
Wilkinsona 3d z zasłoniętymi ostrzami i nie wiem czy na coś kiedyś zmienei
ale na razie
się nie zapowiada :)

1. Data: 2005-12-15 21:43:05

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 22:18:37 +0100, Agnieszka napisał(a):

> czy taka maszynka jest warta zakupu,czy po prostu trzymac sie starej
> metody golenia przez zyletke i dac sobie z nia spokój.

W moim przekonaniu tradycjonalista pozostanie przy swoim, a
elektryczny - przy swoim.
Mnie elektryczne drażni (próbowałem X lat temu, rzymskie chyba
też) - golenie na sucho przypomina mi gryzienie styropianu lub
wełny (czyli to samo, co dla niektórych pisk kredy o tablicę -
takie "AAAaaajjjj!"), miałem podrażnienia (podobno z czasem
zniknęłyby), nie było to dla mnie wystarczająco precyzyjne
(modelowanie "na ostro" brody i baków), a czyszczenie później
blaszek - nienajmilsze.

No chyba, że maszynka będzie naprawdę hitem - ale o cenach ktoś
tutaj już wspomniał.

Wspomniany Gillette Mach 3 Turbo naprawdę jest fajną, IMHO
naprawdę turbo :), tradycyjną zabawką - o ile dokupisz do tego z
20 nożyków (serio - one szybciej schodzą, a kupywane później,
samodzielnie przez faceta przyprawić mogą o odruch skąpstwa :>)

W komplecie z żelem do golenia, jakimś pachnidełkiem - czemu nie?
:) A może złoty środek - trymer akumulatorowy? Dla niej i niego :)
Albo jakiś drobiażdżek z kretyńsko ekstremalnymi właściwościami
(latarka świecąca na dwa kilometry przez tydzień, zapalniczka
paląca się pod wodą, kombat-nóż krojący spadający jedwab po roku
pływania w słonej wodzie czy zegarek działający w rowie
Mariann...ńskim) - i nieważne, że ich nie wykorzystamy... nam
wystarczy sama świadomość, że JEST :)

--
Czas na moją sukę.

kenzo jungle elephant