Materace sprężynowe Tesco

1. Data: 2004-01-05 10:02:32

Temat: Materace sprężynowe Tesco
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Ma ktoś doświadczenia z materacami jak w tytule ? Przeznaczenie - dla
kilkuletniego dziecka. Chyba że przekonacie mnie, że dzieciakowi muszę
kupić nadroższy materac dostępny na rynku :)

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-05 11:26:34

Temat: Re: Materace sprężynowe Tesco
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ma ktoś doświadczenia z materacami jak w tytule ? Przeznaczenie -
dla
> kilkuletniego dziecka.
Ostatnio przez to przechodziłem. Ale wymyśliłem sobie, żeby kupić
szerszy niż 90cm. Niestety 120cm, który najbardziej nam odpowiadał to
wymiar (nie wiem czemu?) dla większości nietypowy. W końcu znalazłem,
co prawda nie w Tesco, ale tuż obok :-) 120x200cm, raczej miękki,
sprężynowy za 280zł. A, i 2 lata gwarancji. Dzieciak śpi jak chce,
wzdłuż, w poprzek i na ukos. Co do rzeczywistej trwałości to Ci nie
powiem, bo mamy go od paru tygodni, ale póki co jest nieźle.

> Chyba że przekonacie mnie, że dzieciakowi muszę
> kupić nadroższy materac dostępny na rynku :)

Eee... tam. Po tym co widzę, co dzieciaki robią na łóżku, to będzie
dobrze jak z 5 lat wytrzyma :-)

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2004-01-05 23:15:00

Od: "iKinga" <kingaiola(xxx)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

W końcu znalazłem,
> co prawda nie w Tesco, ale tuż obok :-) 120x200cm, raczej miękki,
> sprężynowy za 280zł

A moglbys napisac gdzie konkretnie. Moj brat szuka od jakiegos czasu
materaca 120, co prawda maksymalnie twardego, ale i taki namiar sie przyda.

Pozdrawiam

kinga

1. Data: 2004-01-06 07:16:20

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKinga" <kingaiola(xxx)@op.pl> napisał w wiadomości

> A moglbys napisac gdzie konkretnie. Moj brat szuka od jakiegos czasu
> materaca 120, co prawda maksymalnie twardego, ale i taki namiar sie
przyda.

W Piastowie (k.W-wy) obok Tesco jest nieduży sklepik z materacami.
Nawet znalazłem paragon, ale nie ma telefonu. Ale za to znalazłem co
innego.
http://www.selene.pl/ to właśnie oni.

1. Data: 2004-01-06 07:50:10

Od: "iKinga" <kingaiola(xxx)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Piastowie (k.W-wy) obok Tesco jest nieduży sklepik z materacami.
> Nawet znalazłem paragon, ale nie ma telefonu. Ale za to znalazłem co
> innego.
> http://www.selene.pl/ to właśnie oni.

Bardzo Ci dziekuje

kinga

korek na sciane - opinie i doswiadczenia poprosze.
Zamarzly mi rury od ogrzewania
Pęknięta ściana - płytki
Franke ETX 610 - syfon problem
nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie