Matko i córko...

51. Data: 2011-01-03 20:50:03

Temat: Re: Matko i córko...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Jan 2011 21:45:49 +0100, Aicha napisał(a):

> No to nie porównuj Twojej warownej twierdzy z normalnym domkiem w
> miasteczku. U nas pies był ostatnio jakieś kilkanaście lat temu.
> Wystarczający hałas robią wszystkie psy lekarzy i reszty elity
> mieszkającej w pobliżu. Oraz boksery sąsiadów.

Ale co ja porównuję? Kto się przyczepił do mnie, że się zainteresowałam
tym, kto mi pod bramą parkuje?

52. Data: 2011-01-03 22:05:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 21:28, Aicha pisze:

> Zdaje się, że kodeks karny obowiązuje od 1961.

Oj, a ja myślałam, że to jakiś świeży zapis z tym obnażaniem się.

Ewa

53. Data: 2011-01-03 22:13:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 23:05, medea pisze:

> Oj, a ja myślałam, że to jakiś świeży zapis z tym obnażaniem się.

No gdzie tam... przecież za Gierka konfiskowano świerszczyki przywożone
z zagranicy. Moralność przede wszystkim.

--
Pozdrawiam - Aicha

54. Data: 2011-01-03 22:16:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 21:50, Ikselka pisze:

> Ale co ja porównuję? Kto się przyczepił do mnie, że się zainteresowałam
> tym, kto mi pod bramą parkuje?

"Mąż powiedział im dobry wieczór"... Tia...

--
Pozdrawiam - Aicha

55. Data: 2011-01-03 22:44:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Jan 2011 23:16:27 +0100, Aicha napisał(a):

> "Mąż powiedział im dobry wieczór"... Tia...

No ale co - jeśli ktoś staje pod czyjąś bramą, to zwłaszcza w miasteczku i
mieście jest to sygnał zamiaru wjazdu. No to chyba trzeba się przywitać? -
nie wiem, co Cie tak dziwi, zaiste. On naprawdę im powiedział "Dobry
wieczór, państwo do mnie?"
:-)

56. Data: 2011-01-04 00:05:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 23:44, Ikselka pisze:

> [...]
> mieście jest to sygnał zamiaru wjazdu. No to chyba trzeba się przywitać? -
> nie wiem, co Cie tak dziwi, zaiste. On naprawdę im powiedział "Dobry

U nasz w Niemcach inne obyczaje widać som.

--
Pozdrawiam - Aicha

57. Data: 2011-01-04 04:19:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 18:12, Panslavista pisze:

> Bramy niebios, bramy piekieł...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=aSzux0R6ttE&feature=r
elated

http://www.youtube.com/watch?v=kPJtTa-HvTg