Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.

1. Data: 2018-09-03 09:25:27

Temat: Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ekonomiczna, religijna i polityczna dominacja mężczyzny nad kobietą powstaly jako
przeciwwaga dla jej seksualnej dominacja nad mężczyzną oraz wynikającej zeń
dominującej pozycji kobietą w strukturze rodziny. Dominacja kobiety w życiu rodziny
polega na jej zdolności manipulowania relacjami między mężczyzną a dziećmi w taki
sposób, aby mogła ona psychiczną władzę nad jej męskim niewolnikiem. Jej potrzeba
dominacja wynikającej zeń braku zaufania do siebie samej i do mężczyzny, który -
istotnie - w pierwszym okresie istnienia rodzaju ludzkiego nie był ani świadomym
swego udziału w tworzeniu potomstwa ani też nie był odpowiedzialny za nie. Całą
odpowiedzialność za potomstwa ponosiła więc kobietą, która w tej sytuacji znajdowała
również samozadowolenie. Do pewnych czynności mężczyzną był jednak niezbędny więc
kobietą musiała go do tego przymusić i w tym celu używała seksualnej w celach
handlowych. Zniewalając seksualnej mężczyznę sama stawała się jego seksualną
niewolnicą i Rodzinną prostytutką. I tak mamy aż po dzień dzisiejszy.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-09-03 09:34:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rodzinna równowaga oprta na kompensowaniu się przeciwsrawnych sił jest jednak
nietrwalą równowaga chwiejną i nie zapewnia gatunkowi przetrwania. Przeciwieństwem
jest rodzinna, w której panuje dobrowolna współpraca oparta na zaufania i szacunku
wzajemnych. Jak jednak osiągnąć taki stan skoro system wychowawczy oparta na zakazie
uczy dziećmi braku zaufania do siebie samej i oraz do bliźniego?

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-09-03 09:49:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nieufność kobiety wraz z jej potężną seksualnością były czynnikami napędzającymi
rozwój materialny ludzkości przez skłócanie ojca z synami i ich rywalizacji o kobietę
(samicę). Ale też ta walka mężczyzn prowadzi do gwałtownej patologozacji rodzaju
ludzkiego i jego podążaniu ku definitywnej Zagładzie. Matriarchat i wszystkie jego
produkty muszą więc odejść do lamusa Historii. Jedymą Przyszłością jest Utopia oparta
na zaufania i szacunku, czyli ludzkiej godności, wraz z systemem wychowaczym, dzięki
któremu powstanie Nowy Człowiek, dziećmi Wolności i Miłości. Bo bez Miłości nie ma
Wolności.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-09-03 10:00:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kobietą "realizuje się", dąży do samospełnienia wykorzystując w tym celu mężczyznę
oraz dziećmi, której płodzi i której rzekomo kocha ponad życie. Zamiast bezwarunkowej
Miłości serwuje im niewolnictwo wspirane przez tradycyjne władzę przekonanie o jej
rzekomej wyższości nad mężczyzną, wszechwiedzy i wyłąvzności w przekazywaniu życie.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-09-03 10:20:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cechą charakterystyczną matriarchat i jest dziedziczenie wyłącznie w linii żeńskiej.
Aby spełnić warunek nie dziedziczenie majątku przez syna kobiety jego ojcem nie może
byćąż kobiety. Mąż kobiety może byćąż i jest zszwyczaj tylko ojcem jej córek.
Natomiast ojcami synów kobiety są jej krewni mężczyźni: dziadek, ojciec, bracia, a w
następnej kolejności jej szwagrowie. Z każdym z tych mężczyzn płodzi kobietą tylko
jednego synami. Jej synowie nieają więc wspólnego ojca i nie jest nim na pewno mąż
kobiety..
Dopuszczając się płodzenia synów z krewnymi mężczyzną i popełnia kobietą czynności
zabroniony lecz nie obciąża nim siebie lecz mężczyzn, który zapewnia Wolności pod
warunkiem utrzymsnia tych zależności w tajemnicy. Zostają więc mężczyźni obciążeni
poczuciem winy, której wzbudziła w nich nieufność i żądna władzę kobietą. Ponaadto
kobietą z muszą władzę córki do podobnego zachowania.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-09-03 11:22:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dopóki nie zastosuje się technologii wychowawczej uniemożliwiającej pozbawiać nie
dziećmi poczucia własnej wartości, dopóty kobieta, dzięki potędze swej seksualnością
będzie dominować nad mężczyzną. I to pomimo braku poczucia własnej wartości
wynikającego z tego samego powodu co tenże sam deficyt u mężczyzny. Dominacja
seksualną kobiety jest i będzie faktem dopóty, dopóki nie zastąpi się wychowania
zakazowego wychowania wolnym od tajemnicy, w szczególności tajemnic seksualnej.
Kobietą, której brakuje poczucia własnej wartości staje się pasożytem żerującym
najpierw na ojciec, potem mężu by skończyć na emocjonalnym wykorzystywaniu dzieci
dążąc, paradoksalnie, do wyzwolenia się od dojmującego braku poczucia własnej
wartości. Braku, który wynikającej z nierozwiązanego kompleksu Elektry
komplementarnego do męskiego kompleksu Edypa. Dominującej nad mężczyzną za pomocą
swojej seksualnością jest kobietą płodnym szkodnikiem domagającym się od mężczyzny by
był dla nie ostoją i podporą do wykorzystywaniu. A rozwiązanie tajemnicy przemocy
jest o rzut beretem.:)

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-09-03 11:40:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do tego by zbudować rodzinę prawdziwie partnerską, w której będą panowały zaufanie i
szacunek, czynnikami niezbędny by panowały bezwarunkowe Miłość i Wolnośc, trzeba
wykreować Człowieka, Kobietę i Mężczyznę, których immanentnymi cechami będą
bezgraniczne zaufanie we własnej siły i szacunek dla samego siebie - cechy
nowonarodzonęgo dziecka. By takiego Człowieka stworzyć trzeba usunąć wszelkie zakazy
ograniczające możliwości poznawcze dziecka. Zakazy, które są przemocą rodzica wobec
dziecka i uniemożliwiającej powstanie, a raczej wyuczenie, relacji partnerską ich. Bo
czyż niewolnikiem może być partnerem dla swego pana?

LeoTar Gnostyk

8. Data: 2018-09-03 11:46:10

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-03 o 09:25, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
niewolnicą i Rodzinną prostytutką. I tak mamy aż po dzień dzisiejszy.

Na pewno? A nie z tego że to samiec chodził z maczugą i rozwalał nią łby
każdemu zagrożeniu? Nie widzisz łańcucha ewolucyjnego, przecie kobiety
dopiero w miarę czasu uzyskują miano równorzędnego partnera dla samców.

9. Data: 2018-09-03 12:57:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I masz i zarazem nie masz racji.:)
To była i jest po dxiś dzień wymuszona współpraca. Czas jednak najwyższy po temu by
nieprzyjemny i destrukcyjny przymusić zastąpić przyjemną i twórczą dobrowolnością.

LeoTar Gnostyk

10. Data: 2018-09-03 14:00:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za błędy, których nie zauważyłem, a które zostały wymuszona przez tego
cholernego podszeptywacz, który mnie wciąż chce poprawiać. I robi to skutecznie wbrew
moim intencjom.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Edukacja
Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem