Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.

11. Data: 2018-09-04 13:51:32

Temat: Re: Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-03 o 12:57, LeoTar Gnostyk pisze:
> I masz i zarazem nie masz racji.:)
> To była i jest po dxiś dzień wymuszona współpraca. Czas jednak najwyższy po temu by
nieprzyjemny i destrukcyjny przymusić zastąpić przyjemną i twórczą dobrowolnością.

> LeoTar Gnostyk

Z czasem pewnie to wyewoluuje do całkowicie luźnych związków. Już
dzisiaj byłoby to możliwe gdyby nie ogólnie dominujący w świecie ustrój
który wymusza dominację.

12. Data: 2018-09-04 13:51:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-03 o 14:00, LeoTar Gnostyk pisze:
> Przepraszam za błędy, których nie zauważyłem, a które zostały wymuszona przez tego
cholernego podszeptywacz, który mnie wciąż chce poprawiać. I robi to skutecznie wbrew
moim intencjom.

> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk

E tam, liczy się przede wszystkim treść a nie forma,. ;-)

13. Data: 2018-09-04 13:57:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie myl niezobowiązującej dobrowolności z nietrwałością. Dla mnie świadomym i
dobrowolna oznacza tyle samozadowolenie co bezwzględnie trwały związek kobiety z
mężczyzną. Związek o którym mowa w "Pieśni nad Pieśniami".

LeoTar Gnostyk

14. Data: 2018-09-05 15:11:17

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-04 o 13:57, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
dobrowolna oznacza tyle samozadowolenie co bezwzględnie trwały związek kobiety z
mężczyzną. Związek o którym mowa w "Pieśni nad Pieśniami".

Dla Ciebie tak, jednak związek to jak sama nazwa mówi to już więcej niż
chciejstwo i samozadowolenie jednej osoby. Powiem więcej - uważam że
prawdziwe indywidualności nie są w stanie przetrwać w poważnym związku.

Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Edukacja
Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem