Maz erotoman

21. Data: 2003-01-14 08:58:33

Temat: Re: Maz erotoman (długie)
Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi.Hi. - a jak facet obieca że rwać będzie wszystko co ma dwie nogi i
> na rdzewo nie ucieka?
> I dotrzyma obietnicy!

Aha... Ty też to obiecywałeś swoim TZetkom? Obietnice są dawane - komus - a
nie sobie - sa raczej inne w formie i tresci, ale ja wiem ze ty lubisz
wykrecac kota pazurami....

> No to jak nie akceptuje to niech z Takim facetem nie siedzi a nie bawi
> się w 'walkę o faceta'.

Totez w filmie przestala walczyc i sobie poszla. Zapewne z czystym sumieniem
ze sprobowała. Kompromis okazal sie niemozliwy.

> I co - zamiast supełka świeczka?
> (czy może na prochach uspokajających lub antydepresyjnych?)

Masz jakieś zawęzone widzenie potencjalnych mozliwosci....

Pa
Iwcia

22. Data: 2003-01-14 09:04:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aha... Ty też to obiecywałeś swoim TZetkom?

Jednej tak drugiej nie

Obietnice są dawane - komus - a
> nie sobie - sa raczej inne w formie i tresci, ale ja wiem ze ty
lubisz
> wykrecac kota pazurami....

Kociaki niam niam (powiedział Alf)

> Masz jakieś zawęzone widzenie potencjalnych mozliwosci....

Według definicji jeden TŻ nie wystarczałby dla 'erotomanki' (chyba
jednak nimfomanki - bo erotomania to sprawa męska ;-))) ) - choćby z
typowo biologicznych powodów ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

23. Data: 2003-01-14 09:41:37

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Według definicji jeden TŻ nie wystarczałby dla 'erotomanki' (chyba
> jednak nimfomanki - bo erotomania to sprawa męska ;-))) ) - choćby z
> typowo biologicznych powodów ;-)))

na przykład?

24. Data: 2003-01-14 09:46:22

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> na przykład?

Kobieta 'może' znacznie więcej niż mężczyzna (statystycznie)- chcesz
pogadać o fizjologii?
To może na priv ;-))) lub Real ;-))))))))

Pozdrawiam
Qwax

25. Data: 2003-01-14 09:53:58

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Iwcia, Qwax nadal nie wie, co to jest erotomania.

===
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/876cc3a62484
ce27c125656f007a80
dc.php
nimfomania - chorobliwie wzmożony popęd płciowy u kobiet (por.
satyriasis); snębica u samic (zwł. krów i klaczy).
===
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/5b6ce6319a34
e0e5c12565be001f01
74.php
erotomania -chorobliwie wzmożona pobudliwość płciowa; nienormalnie
spotęgowane zainteresowanie sprawami płci; nadmierna zmysłowość,
lubieżność.
===

> Wydaje mu się, że dotyczy
> tylko mężczyzn na przykład.

Nie tylko ale u kobiet nazywa się to nimfomania (no chyba że sie mylę)

Poza tym cytujesz wypowiedź dotyczącą możliwości wzajemnego
zaspokajania potrzeb (choćby chorobliwych)!!

> W ogóle wiele rzeczy mu się myli i wiele wydaje
> ;-)

;-)))) wydaję za mało (bo nie mam) ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

26. Data: 2003-01-14 09:55:46

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na przykład?

Iwcia, Qwax nadal nie wie, co to jest erotomania. Wydaje mu się, że dotyczy
tylko mężczyzn na przykład..W ogóle wiele rzeczy mu się myli i wiele wydaje
;-)
Ola

27. Data: 2003-01-14 09:58:06

Temat: Re: Maz erotoman
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja tez sie zgadzam i jeszcze dodam: zwlaszcza jesli sie to robi
To ja jeszcze dodam, że cieszę się z sumy tego dodawania :-)))

puchaty

28. Data: 2003-01-14 10:19:44

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a nawet niebezpieczne - czasami'

To ja tez sie zgadzam i jeszcze dodam: zwlaszcza jesli sie to robi
niewlasciwie.

Pozdrawiam
Andrzej

29. Data: 2003-01-14 10:43:27

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
> erotomania -chorobliwie wzmożona pobudliwość płciowa; nienormalnie
> spotęgowane zainteresowanie sprawami płci; nadmierna zmysłowość,

Dlaczego zatem kobietom erotomania ma być niedostępna? Nie widzę w tej
definicji nic, co by wykluczało kobiety.

> ===

> Nie tylko ale u kobiet nazywa się to nimfomania (no chyba że sie mylę)

Z tego, co napisałeś wynika, że u kobiet nazywa się to _również_ nimfomania.
Osobiście jednak z dwojga złego preferowałabym bycie erotomanką niż
nimfomanką - to ostatnie brzmi obraźliwie ( i może własnie o to chodziło
mężczyznom, którzy definiowali nadmierny pociag płciowy u kobiet ;-)).

boniedydy

30. Data: 2003-01-14 11:15:41

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodziło
> mężczyznom, którzy definiowali nadmierny pociag płciowy u kobiet

Nie wiem czy obraźliwie ale mnie nie pasuje (źle brzmi w uchu) słowo
'erotomanka' - nie wiem dlaczego? (może dlatego nie ma go w
słownikach? ;-)) )

Pozdrawiam
Qwax

Wyjazdy do Anglii