Meble firmy Meblar - opinie

1. Data: 2008-10-13 11:15:59

Temat: Meble firmy Meblar - opinie
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do kupna mebli do pokoju.
Po wizycie w Bodziu i obejrzeniu ich mebli z bliska,
wybór padł na wszystko inne.
Z uwagi na raczej ograniczony budżet i dość sprecyzowany wygląd mebli,
powyższe wszytko inne zawęziło się do mebli Conti jak z linku poniżej.
http://www.meblar.com.pl/conti.php

Czy ktoś nabył takowe i mógłby podzielić się spostrzeżeniami co do ich
jakości, głównych zad i walet :)

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

2. Data: 2008-10-14 07:31:31

Temat: Re: Meble firmy Meblar - opinie
Od: marakesz <m...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś nabył takowe i mógłby podzielić się spostrzeżeniami co do ich
> jakości, głównych zad i walet :)

Ja kupowałam w Marmexie (podobne do Meblar - ten sam asortyment, z tym
ze Meblar to producent a Marmex - dystrybutor ) - ale nie Conti, tylko
Neo. W każdym razie materiał ten sam. Skręcanie masakra, ale stoją pół
roku i nie widzę nic niepokojącego;) ładne, stabilne, dałam cos kolo
1000 wiec jestem bardzo zadowolona, spodziewalam sie czehos gorszego;)

M.

3. Data: 2008-10-14 10:01:31

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'marakesz'
Wpis z dnia 14-10-2008:

> [...]
> roku i nie widzę nic niepokojącego;) ładne, stabilne, dałam cos kolo
> 1000 wiec jestem bardzo zadowolona, spodziewalam sie czehos gorszego;)

Dzięki za info, też będę kupował właśnie w Marmexie, bo chyba najtaniej.

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

Zacinajacy sie kran
Żarówki LED do łązienki/ubikacji?
Siemens Intervall 570 Automatic
Uszczelnienie brodzika
BergHOFF - kto ma i gotuje - szukam osób w celu wymiany doświadczeń kuchennych.