Mechanika kwantowa

201. Data: 2009-01-31 15:12:39

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 00:26:43 +0100, Aicha napisał(a):

> To jest lepsze:
> W Logan Country (Kolorado, USA) karze sie wiezieniem za pocalowanie
> spiacej kobiety.

Hmm, biedne kobiety. To tam nie da rady na śpiąco...

> A w Hariford (Connecticut, USA) zabronione jest
> calowanie zony w niedziele.

Hmmmm, ale podszczypywać w kosciele wolno?

> W San Francisco (USA) karalne jest mycie samochodow zuzyta bielizna.

O żesz, to tam bym nie mogła umyć mężowi szyb samochodowych w bikini??? -
cza bedzie topless... Myślę, że on będzie głosował za tym i u nas :-D

202. Data: 2009-01-31 17:36:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 10:10:00 +0100, medea napisał(a):

> Nie. Żal mi tamtych kobiet. ;)
>
> Ewa

Ty sobie pomyśl: tam nie można kazać mężowi wsiąść do samochodzika i umyć
mu szybek świeżo zdjętym biustonoszem... No dobra, może być i z lekka
zużyty od tego mycia, przeciez można mieć taki specjalny, nie?
;-P

203. Data: 2009-01-31 21:03:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> mu szybek świeżo zdjętym biustonoszem... No dobra, może być i z lekka
> zużyty od tego mycia, przeciez można mieć taki specjalny, nie?

Koronkami myć szyby? Jakie to niepraktyczne!

Ewa

204. Data: 2009-01-31 22:56:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 22:03:49 +0100, medea napisał(a):

> Koronkami myć szyby? Jakie to niepraktyczne!

Ale seksowne, a Ty to taka praktyczna niby...
Ktoby tam mył tymi koronkami brudny samochód?!!!
;-P

205. Data: 2009-02-02 09:36:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oszołomiarskie. ;)

--
CB

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wymyśliłem!
>
> /Rozum jest po to, by torować drogę sercu./ :D

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)