Mechanizm spluczki od kompaktu - gdzie kupic

1. Data: 2007-06-18 12:02:24

Temat: Mechanizm spluczki od kompaktu - gdzie kupic
Od: "Karol" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

posiadam niesprawną (ściślej mało sprawną) spłuczkę (będącą cześcią
kompaktu).
Przyczyną problemu (ze spuszczaniem wody) jest mechanizm spuszczający wodę
(naprawialem go juz kilka razy, ale tym razem nie mam ocohoty i siły.)

Mam pytanie, czy można nabyć taką "część zamienną" ?
czy też tylko wymiana całości ?
Prpblem, ze nie wiem kto jest producentem kompaktu,
wyglada na jakiś "no name" (jest tylko napis "Standard").

Z góry dziękuję za odpowiedź
K.
Wa-wa

2. Data: 2007-06-18 13:17:54

Temat: Re: Mechanizm spluczki od kompaktu - gdzie kupic
Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-06-18 13:19:07

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-06-18 13:25:43

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglada na jakiś "no name" (jest tylko napis "Standard").
>Pzepraszam za pioprzednie posty.Myszka mi sie zaciela w nieodpowiednim
miejscu.

Proponuje wymontowac uszkodzone elementy i "udac" sie z "tym"do Castoramy.W
swoich dzialach maja specjalistow i znajda rozwiazanie.

Stanislaw

5. Data: 2007-06-19 06:44:35

Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> [...]
> czy też tylko wymiana całości ?
> Prpblem, ze nie wiem kto jest producentem kompaktu,
> wyglada na jakiś "no name" (jest tylko napis "Standard").

A nie przypadkiem "Ideal Standard"? Miałem kiedyś cos takiego, i
mechanizm był super kretyński, z takim śmiesznym łańcuszkiem w środku.

To się nazywa dzwon - i w każdym sklepie dostaniesz nowy, uniwersalny
(pewnie będziesz musiał odpowiednio przyciąć 2 plastikowe słupki, żeby
pasował na wysokość Twojej spłuczki.

--
Paweł Muszyński

Problem z pilotem do bramy
odkurzacz centralny - prosba o rade
ślady kleju na ciemnej tapecie
Jaka moc jest potrzebna
Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?