Mechanizmy działania narkotyków i sterydów

1. Data: 2005-04-20 21:17:48

Temat: Mechanizmy działania narkotyków i sterydów
Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji na temat mechanizmów działania narkotyków - procesów
biochemicznych (co uszkadzają, co blokują, co pobudzają) oraz objawów
klinicznych wywołanych przez narkotyki.
Poszukuję informacji na temat grzybków, kaktusów, inhalatów, barbituranów,
amfetamin, opium, morfiny, heroiny, ekstasy, LSD, haszyszu - marihuany,
kokainy i heroinny - może ktoś zna więcej.
Szukam również informacji o sterydach - rodzajach i mechaniźmie działania,
skutakach ubocznych ich zażywania!
Nie jestem potencjalnym narkomanem, ale chciałabym umieć wytłumaczyć
negatywny wpływ narkotyków i sterydów na organizm (no chyba że ktoś zna
jakieś pozytywy).

2. Data: 2005-04-20 21:32:58

Temat: Re: Mechanizmy działania narkotyków i sterydów
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

duzo w necie na ten temat znajdziesz.wpisz w wyszukiwarke poprostu konkretna
nazwe

3. Data: 2005-04-20 21:38:20

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a komu chcesz wytlumaczyc dzialanie narkotykow?dzieciakom?to ich
zapytaj:)one za pewne wiedza wszystko na ten temat:)i tlumaczenie im niczego
nie uswiadomi.ten kto chce brac i tak bedzie bral.A glowna wada
narkotykow?-ze uzalezniaja

4. Data: 2005-04-20 21:47:32

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> duzo w necie na ten temat znajdziesz.wpisz w wyszukiwarke poprostu
> konkretna nazwe

Zlituj się! Odpowiadaj POD postem

--
RomanS
______________________________

5. Data: 2005-04-20 22:54:42

Od: goodleh <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bateria napisał:

> [...]
> Nie jestem potencjalnym narkomanem, ale chciałabym umieć wytłumaczyć
> negatywny wpływ narkotyków i sterydów na organizm (no chyba że ktoś zna

Podam Ci parę pozycji książkowych, które zasługują na uwagę i zawierają
niezbędne informacje o narkotykach. Polecam:
M. Moneta Malewska "Narkotyki w szkole i domu. Zagrożenie"
M. Pasek "Narkotyki? Na pewno nie moje dziecko!"
A. Markiewicz "Narkotykowe dylematy"
A. Nowak (red) "Duszpasterskie wyzwanie wobec narkomanii i AIDS"
pomocne mogą się okazać także:
C. Cekiera "Psychoprofilaktyka uzależnień oraz terapia i resocjalizacja
osób uzależnionych"
T. Bilikiewicz "Psychiatria dla studentów medycyny"
Pozycje wymienione wyżej są raczej łatwo dostępne, a wiedza przez nie
prezentowana nie nastręcza trudności w odbiorze. Ponieważ nie wiem czym
się zajmujesz i do czego konkretnie potrzebna Ci ta wiedza - wspominasz
tylko coś o uświadamianiu - nie podaję tytułów literatury bardziej
zaawansowanej. Osobiście polecam udanie się do Punktu Terapii i
Uzależnień MONARU w twoim miejscu zamieszkania, tam udzielą Ci
informacji jak najskuteczniej mówić o problemie uzależnienia.
Prawdopodobnie w Punkcie będziesz mogła otrzymać ulotki i materiały
informacyjne oraz różne książki o tematyce narkotyków.
ŻYCZĘ POWODZENIA !!!

6. Data: 2005-04-20 22:55:52

Od: goodleh <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-04-20 23:32:39

Od: goodleh <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Prawdopodobnie w Punkcie będziesz mogła otrzymać ulotki i materiały
informacyjne oraz różne książki o tematyce narkotyków.
Solidne opracowania i prace zaliczeniowe z psychologii, pedagogiki oraz
marketingu, dostępne na następujących stronach internetowych:
http://www.fajneprace.webpark.pl/
http://swistak.pl./user_info_aukcje.html?id=108035

matura ustna
Praca - nauczyciel informatyki i przedmiotów elektrycznych/elektronic znych!
Ankieta o restauracjach
Zaproszenie na wernisaż
Programy dla uczniów z dysleksją, dysortografią i dyskalkulią