Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame

1. Data: 2019-04-16 16:26:30

Temat: Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W meczecie Al-Aksa w Jerozolimie wybuchł pożar. Świątynia płonęła w tym samym czasie
co katedra Notre Dame - informują zagraniczne media, m.in. "Newsweek".

Meczet Al-Aksa uznawany jest przez muzułmanów za trzecie najważniejsze święte miejsce
po Mekce i Medynie.

Straż pożarna opanowała pożar. Nikt nie ucierpiał. Służby próbują ustalić, co było
przyczyną zdarzenia. Izraelska policja wszczęła śledztwo w sprawie incydentu.

Wstępne Informacje sugerują, że ogień mógł zostać rozprószony przez bawiące się w
okolicy dzieci - powiedział szejk Azzam al-Khatib, dyrektor generalny Departamentu
Spraw Meczetów w Jerozolimie, cytowany przez "Newsweeka".

Mężczyzna, który miał być na służbie w trakcie incydentu, twierdzi, że do pożaru
doszło podczas krótkiej przerwy podczas zmiany strażników.

Ogień opanował meczet mniej więcej w tym samym czasie, kiedy w katedrze Notre Dame
wybuchł pożar.

Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/swiat/news-meczet-al-aksa-p
lonal-w-tym-samym-czasie-co-katedra-notre-da,nId,294
0984#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=
chrome

2. Data: 2019-04-16 17:51:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2019 o 16:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W meczecie Al-Aksa w Jerozolimie wybuchł pożar. Świątynia płonęła w tym samym
czasie co katedra Notre Dame - informują zagraniczne media, m.in. "Newsweek".

To jest temat na .religia a nie .psychologia

3. Data: 2019-04-16 18:53:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 17:51:47 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
czasie co katedra Notre Dame - informują zagraniczne media, m.in. "Newsweek".

> To jest temat na .religia a nie .psychologia

Jakoś Iksi nie robi to różnicy.

4. Data: 2019-04-16 20:02:52

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.04.19 um 18:53 schrieb Jakub A. Krzewicki:
czasie co katedra Notre Dame - informują zagraniczne media, m.in. "Newsweek".

> Jakoś Iksi nie robi to różnicy.

Badania sugeruja, ze przezycia religijne, wiara maja zrodla w ludzkiej
psychice, a obled religijny, fanatyzmy to psychologia, psychiatria,
neurobiologia.

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2019-04-22 10:06:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/04/2019 o 15:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W meczecie Al-Aksa w Jerozolimie wybuchł pożar. Świątynia płonęła w tym samym
czasie co katedra Notre Dame - informują zagraniczne media, m.in. "Newsweek".

ot cholera, a szostki jakies byly?
--
gazebo

6. Data: 2019-04-26 14:37:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 20:02:54 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:
> [...]
> >

> Badania sugeruja, ze przezycia religijne, wiara maja zrodla w ludzkiej
> psychice, a obled religijny, fanatyzmy to psychologia, psychiatria,

Gorzej dla Ciebie jeśli się (po twojej śmierci) okaże że psychika/duch/dusza mają
swoje źródło w Bogu, będziesz miał wybór między Nim a obłędem ludzkiego ducha zwanym
piekłem ;P

Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.