Medjugorie

1. Data: 2015-01-26 09:51:02

Temat: Medjugorie
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto pojechać do Medjugorie? Czy wyjazd byłby jakimś przełomem w życiu?

2. Data: 2015-01-26 11:40:14

Temat: Re: Medjugorie
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Czy warto pojechać do Medjugorie? Czy wyjazd byłby jakimś przełomem w
> życiu?

Jeśli chodzi o wyjazd- to właściwie Kościół nie uznaje tych objawień. I nie
tylko dlatego, że jeszcze trwają. Ma wiele innych zastrzeżeń- jak takie, że
ci, co mieli objawienia- nie koniecznie żyją po bożemu. Inne powody- może
tu:
http://mateusz.pl/czytelnia/ck-mwk.htm

IMO- nie czekaj, że coś się stanie. Co ktoś zrobi. To Ty powinieneś coś
zrobić. Szukaj- i powodzenia!

--

Chiron

3. Data: 2015-01-26 12:01:40

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 09:51, zdumiony pisze:
> Czy warto pojechać do Medjugorie? Czy wyjazd byłby jakimś przełomem w
> życiu?

Pojechać zawsze warto. Natomiast czy to przyniesie jakiś przełom w
życiu, to raczej wątpliwe... ale jak to mówią - "nigdy nie mów nigdy"...

4. Data: 2015-01-26 12:03:29

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 11:40, Chiron pisze:
> IMO- nie czekaj, że coś się stanie. Co ktoś zrobi. To Ty powinieneś coś
> zrobić. Szukaj- i powodzenia!

Może bym wreszcie tam poszedł do spowiedzi. Choć boję się że się nie
zdecyduję.

5. Data: 2015-01-26 15:33:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może bym wreszcie tam poszedł do spowiedzi. Choć boję się że się nie
> zdecyduję.

Możesz iść i tutaj. To zależy w y ł ą c z n i e od Ciebie. Sam coś wiem o
tym, jak trudno iść po długiej przerwie:-)

--

Chiron

6. Data: 2015-01-26 15:37:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 15:33, Chiron pisze:

> Możesz iść i tutaj. To zależy w y ł ą c z n i e od Ciebie. Sam coś
> wiem o tym, jak trudno iść po długiej przerwie:-)

Ja mam trudno, bo ostatnio jak chodziłem to czytałem z kartki.
Teraz w pierwsze piątki nie mogę bo pracuję, jedynie zostały pośpieszne
spowiedzi przed mszą.

7. Data: 2015-01-26 17:07:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam trudno, bo ostatnio jak chodziłem to czytałem z kartki.
> Teraz w pierwsze piątki nie mogę bo pracuję, jedynie zostały pośpieszne
> spowiedzi przed mszą.

T ochcesz powiedzieć, że u Ciebie w kościele spowiadają tylko w pierwsze
piątki?! Aż nie do wiary...

--

Chiron

8. Data: 2015-01-26 18:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

> Czy warto pojechać do Medjugorie? Czy wyjazd byłby jakimś przełomem w
> życiu?

Zdecydowanie mniej wazne gdzie, wazniejsze z kim.

Ja kiedys byłem na takim wyjezdzie z jedna taka kobietą - to był
zdecyodwanie przełom w moim zyciu ;-)

9. Data: 2015-01-26 19:53:30

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 12:02:11 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> Może bym wreszcie tam poszedł do spowiedzi. Choć boję się że się nie
> zdecyduję.

Po co aż Medżugorie? Jak to Polacy cudze zawsze chwalą, bo swojego nie znają - pojedź
do Łagiewnik (Kraków). Jeśli trafisz na dobrego spowiednika (a tam są raczej sami
dobrzy), to i o przełom nietrudno, a jeszcze i (dwa w jednym) sesję
psychoterapeutyczną zaliczysz, ale taką, która Ci naprawdę garść życiowych problemów
rozsupła. Mówię z doświadczenia. Warto spróbować, a nuż dowiesz się, czym może być (i
powinna) spowiedź...
Jest tylko jedno niebezpieczeństwo - że po takiej spowiedzi nie będziesz chciał
innej, tej z najbliższego kościoła i tak jak teraz będziesz się musiał przełamywac,
żeby pójść...

--
XL

10. Data: 2015-01-26 20:03:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 19:53, n...@g...com pisze:
> [...]
innej, tej z najbliższego kościoła i tak jak teraz będziesz się musiał przełamywac,

A czym się charakteryzuje ta spowiedź, jest wypytywanie o szczegóły?

Spaprani na sumieniu
kolejny atak na kościół
Dulszczyzna
Debilizm to choroba psychiczna, bo debil rzuca się jak niezrównoważony na świat którego nie rozumie
"Pokaż jak ciągniesz"