ogłoszenie

1. Data: 2000-10-07 08:37:25

Temat: ogłoszenie
Od: "ws8" <w...@m...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamienię poloneza caro na mercedesa okularnika.W rozliczeni dołączę
króliczka miniaturkę razem z klatką.

2. Data: 2000-10-07 12:15:31

Temat: Re: ogłoszenie
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich ws:

Gdzie macie ten kurs i z kim?...Przydałoby się, żeby ten Wasz
szkoleniowiec dostał jakąś naganę za niepoinformowanie Was o skutkach
wysyłania spamów i różnych śmieci.

Kaja

3. Data: 2000-10-08 13:43:30

Temat: Medyczne Studium Zawodowe w Zielonej Górze przy ulicy Wazów 44
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <f...@f...pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:39DF13E2.24D7C496@frien
d.pl...
> [...]
>
> Gdzie macie ten kurs i z kim?...Przydałoby się, żeby ten Wasz
> szkoleniowiec dostał jakąś naganę za niepoinformowanie Was o

Kaju, nie wiesz gdzie?

Medyczne Studium Zawodowe w Zielonej Górze przy ulicy Wazów 44,
to placówka edukacyjna kształcąca przyszłych pracowników
OPIEKI ZDROWOTNEJ, w przekonaniu o wyjątkowości zawodów
medycznych, których istotą jest ochrona, pielęgnowanie człowieka
w zdrowiu i chorobie, a najwyższą wartością - życie człowieka.

Dobre co?????

4. Data: 2000-10-08 17:44:46

Od: b...@y...pl (Darek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> medycznych, których istotą jest ochrona, pielęgnowanie człowieka
> w zdrowiu i chorobie, a najwyższą wartością - życie człowieka.

odtenteguj sie od pracownikow opieki zdrowotnej !!! Palanta mozna spotkac
wszedzie - rowniez na kursie w Zielonej Gorze, ale i poza nim (np w usenecie
;-)))
cze

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

5. Data: 2000-10-08 19:15:27

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a):

> [...]

Tu nie chodziło o pracowników opieki zdrowotnej ( a może jednak oni są jej
pracownikami?), tylko o glupich palantów, którzy jak tylko dorwali się na kursie
( każdy z tych kursantów ma swoj numer) do internetu, to od razu zaczęli
wypisywać idiotyzmy...Ciekawa jestem gdzie był w tym czasie pan instruktor?

Kaja

6. Data: 2000-10-08 20:26:14

Od: b...@t...com.pl (Crazy Yogurt) szukaj wiadomości tego autora

Tako Kaja zapodaje na pl.sci.medycyna:

> [...]
>dorwali się na kursie ( każdy z tych kursantów ma swoj numer) do
>internetu, to od razu zaczęli wypisywać idiotyzmy...Ciekawa jestem

Oto odpowiedź, którą otrzymałem po wysłaniu skargi na
r...@m...zgora.pl:

> Realizujemy szkolenia w ramach programu "Internet dla lekarzy" i
> prezentacja grupy dyskusyjnej news:pl.sci.medycyna jest elementem
> programu kształcenia.
> Przepraszam za zaistniałą sytuację.

Sprawa jest raczej publiczna, więc nie naruszam chyba niczyich dóbr
publikując tą odpowiedź na tym forum.

Yogurt (Crazy)
--
Take my advice, I don't use it anyway.
http://www.szalenstwo.prv.pl/

7. Data: 2000-10-09 00:40:03

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crazy Yogurt napisał(a):

> Oto odpowiedź, którą otrzymałem po wysłaniu skargi na
> r...@m...zgora.pl:

Dobrze zrobiłeś wysyłając skargę.
Swoją drogą myślę, że to jakieś debile pisali te posty a nie
lekarze.:-DDDDDDD

> Sprawa jest raczej publiczna, więc nie naruszam chyba niczyich dóbr
> publikując tą odpowiedź na tym forum.
>
> Yogurt (Crazy)

Oczywiście, też tak myślę :-)

Kaja

8. Data: 2000-10-09 17:24:00

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oto odpowiedź, którą otrzymałem po wysłaniu skargi na
> r...@m...zgora.pl:

zalosne!

pytanie
Pytanie o grypę - pilne !
Teoria dr. Adamo - jedz zgodnie z grupa krwi
prawne aspekty pracy lekarza na www.lens.pl
Szpital Psychiatryczny w Tworkach