Melodyjka z telefonu dla Adasia

następny post »
Data: 2011-10-18 13:15:27
Temat: Melodyjka z telefonu dla Adasia
Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

Drodzy Forumowicze pomozcie. Wczoraj bylam z synkiem u lekarza i jednej z pan
zadzwonil telefon. Mial taka smieszka melodyjke. Ale uslyszalam jedynie
koncowke tekstu ktory brzmial "... i swiat sie zaczal od Ciebie...".
Melodyjka spiewana byla dzieciecym glosem mam wrazeniem ze spiewaly to smerfy.
Adas placze ze chce taka melodyjke. Moze ktos z Forumowiczow bylby w stanie
znalezc. Ja niestety nie potrafie a mały beczy. :-(
Z gory dzieki
Ewa