Melon i ...?

1. Data: 2001-05-24 15:48:41

Temat: Re: melon na slodko
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>oraz wedlug Twojego przepisu Reno, gdyz Twoja salatka
> bardzo przypadla mi do gustu.

bardz\o mi milo. ta salatka smakuje moim wszystkim znajomym i kaza mi ja
robic zawsze. wiec robie ja juz z zamknietymi oczami:) i mi tez jakos
znudzic sie nie moze.

1. Data: 2001-06-04 08:00:59

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardz\o mi milo. ta salatka smakuje moim wszystkim znajomym i kaza mi ja
> robic zawsze. wiec robie ja juz z zamknietymi oczami:) i mi tez jakos
> znudzic sie nie moze.

A moglbym prosic przepis na Priv? Przegapilem gdzies posta chyba...;-(
Maciek

1. Data: 2001-06-04 17:48:57

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moglbym prosic przepis na Priv? Przegapilem gdzies posta chyba...;-(
> Maciek

pisalam, ale mail wrocil do mnie, wiec pisze jeszcze raz

rodzynki i orzechy wloskie sparzone wrzatkiem
melon
banan
pomarancza
kiwi
ananas i brzosktwinia z puszki

1. Data: 2001-06-04 21:17:35

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> pisalam, ale mail wrocil do mnie, wiec pisze jeszcze raz
>
> rodzynki i orzechy wloskie sparzone wrzatkiem
> [...]

czesc ludzie!
co do melona widzialam niedawno w telewizji efektowny przepis na cos w
rodzaju "zupy" z melona, tylko ze to taka zupa deserowa.
Dojrzalego melona rozpolowic, specjalna lyzeczka do kulek wybrac tych kulek
melonowych kilkadziesiat (z braku specjalnej lyzeczki mozna sprobowac
normalna). Kulki odstawic do lodowki. Reszte melona ladnie wyskrobac i wlozyc
do miksera z lyzeczka cukru pudru i kilkoma listkami miety. Kulki melonowe
ulozyc w pucharku (mozna tez podac w wyskrobanych polowkach), polac "sosem",
udekorowac garscia malin (jak juz beda) i kilkoma listkami miety. Podobno
bardzo smaczne, w kazdym razie mistrz kucharski Joel az sie oblizywal.
Z melona dobry tez jest sorbet.

Kalina

jeszcze szparagi
PIZZA