Meni świąteczne czy adwentowe?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 28 Dec 2017 09:08:05 -0800 (PST)
Subject: Meni świąteczne czy adwentowe?
From: i...@g...pl

Wiesz, może ono i zdrowe, ale dlaczego takie pyszne??? - no więc te ilości... Hmmmm,
np. piernik (mój, ikselski, oczywiście) mi wyszedł taki pyszny, że nikt (ja też) nie
mógł przestać go jeść... No więc właśnie te ilości... Czy to zdrowe jest, żeby w trzy
dni zjeść trzy duże kilogramowe pierniki????? I to prócz innych ulubionych
smakołyków, oczekiwanych cały rok, spożywanych w ilościach równie strasznych jak ten
piernik?????? To nie może być zdrowe, wiem... Ale czy naprawdę menu świąteczne ma być
,,zdrowe"?
No, chyba że kto chory :-))