Mentalność ukraińska.

1. Data: 2022-05-14 02:12:08

Temat: Mentalność ukraińska.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam ją dobrze - opisałam ją lata temu, w wątku ,,O rybaku i złotej rybce... a
homo sovieticus", czyli jak wyleczyć się z altruizmu (względem
niewdzięcznych Ukraińców).
A teraz ktoś inny opisuje identyczną historię:
https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/para-przyjela-uch
odzcow-jedna-rodzina-musiala-opuscic-ich-dom/rpen8pp
I choć na końcu ww. tekstu następują wymuszone politpoprawnością słowa o
chęci ,,ponownego przyjęcia uchodźców", to smród i tak się unosi i nic go
nie zagłuszy. No muszę pierwszy raz pochwalić GWno za zamieszczenie PRAWDY
- o realiach i mentalności ludzi niby ciężko doświadczonych, ale włażących
swym dobrodziejom na przysłowiowy łeb, ,,masz, to dawaj". Homo sovieticus
pełną gębą. Bezpardonowe wykorzystywanie i niewdzięczność.
Dziwię się tylko jednemu: brakowi wyobraźni u tych dobrych ludzi,
oferujących OBCYM wszystko jak bliskim. Też kiedyś zrobiłam ten błąd. Dziś
ODPOWIEDZIALNIE nie powtarzam tego.

--
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-05-14 11:57:29

Temat: Re: Mentalność ukraińska.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> chęci ,,ponownego przyjęcia uchodźców", to smród i tak się unosi i nic go
> nie zagłuszy. No muszę pierwszy raz pochwalić GWno

- o, sorry, Onet (GWno kłamie zawsze i bez wyjątku) -

> [...]
> Dziwię się tylko jednemu: brakowi wyobraźni u tych dobrych ludzi,
> oferujących OBCYM wszystko jak bliskim. Też kiedyś zrobiłam ten błąd. Dziś

Właśnie pielęgniarka oddziałowa, moja znajoma, ma podobne ,,doświadczenie" i
już ma dość - Wiera z córką wyjazd do ośrodka noclegowego. Dwa miesiące ich
narzekania i grymaszenia na wszystko oraz wygórowanych wymagań wystarczy.
Syn pielęgniarki, student, odzyskuje swój pokój.

--
Polish Lvov forever!

3. Data: 2022-05-14 15:56:37

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2022 o 02:12, XL pisze:
> Znam ją dobrze - opisałam ją lata temu, w wątku ,,O rybaku i złotej rybce... a
> homo sovieticus", czyli jak wyleczyć się z altruizmu (względem
> niewdzięcznych Ukraińców).

Pierdolisz. Tak jakby w Polsce nie było roszczeniowych Polaków.
A jak wyleczyć się z altruizmu względem niewdzięcznych Plaków?

> - o realiach i mentalności ludzi niby ciężko doświadczonych, ale włażących
> swym dobrodziejom na przysłowiowy łeb, ,,masz, to dawaj". Homo sovieticus
> pełną gębą. Bezpardonowe wykorzystywanie i niewdzięczność.

No to tak jak z Polakami.
Wleźli na łeb UE i teraz tylko "masz, to dawaj". Bezpardonowe
wykorzystywanie i niewdzięczność.

> Dziwię się tylko jednemu: brakowi wyobraźni u tych dobrych ludzi,
> oferujących OBCYM wszystko jak bliskim. Też kiedyś zrobiłam ten błąd. Dziś
> ODPOWIEDZIALNIE nie powtarzam tego.

I tylko dzięki takim dobrym ludziom teraz możesz się cieszyć, że
przyjęto nas do UE.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

4. Data: 2022-05-14 16:00:41

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2022 o 11:57, XL pisze:

> Właśnie pielęgniarka oddziałowa, moja znajoma,

Po takich właśnie tekstach można rozpoznać fiutinowskiego trolla.
Zawsze mają jakiegoś "znajomego", "córkę", "córkę sąsiadki" itd.,
pracującą w... która coś tam.... odpowiednio do aktualnej narracji
fiutinowskiego przekazu.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

5. Data: 2022-05-14 23:06:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2022 o 02:12, XL pisze:
> Dziwię się tylko jednemu: brakowi wyobraźni u tych dobrych ludzi,

Popatrz, nawet nie przeszkadza, że to Niemcy. :-)

> oferujących OBCYM wszystko jak bliskim. Też kiedyś zrobiłam ten błąd. Dziś
> ODPOWIEDZIALNIE nie powtarzam tego.

No cóż, widocznie nie przemyśleli tego, tak jak kiedyś ty. Najlepiej,
jeśli za pomoc biorą się osoby asertywne, a nie niesione nagłym zrywem
serca, który wyhamowuje tak szybko, jak powstaje.

--
Ewa

6. Data: 2022-05-14 23:08:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

odzcow-jedna-rodzina-musiala-opuscic-ich-dom/rpen8pp
> - o, sorry, Onet (GWno kłamie zawsze i bez wyjątku) -

Nie wiem, czy GW, ale gdyby tak posłuchali choćby tego "kłamliwego"
TOKfm-u, to może byliby mądrzejsi:

"Pomoc nie jest działaniem bezkrytycznym, musi być mądra. Nie pozwólmy
by relacja pomocowa rozwijała w naszych gościach postawę roszczeniową."

https://audycje.tokfm.pl/podcast/119767,ODC-8-Udziel
anie-pomocy-ma-skutki-uboczne-Musimy-byc-asertywni-i
-pomagac-madrze

O, i znowu ble ble ble.

--
Ewa

7. Data: 2022-05-19 09:10:13

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> [...]
> I choć na końcu ww. tekstu następują wymuszone politpoprawnością słowa o
> chęci ,,ponownego przyjęcia uchodźców", to smród i tak się unosi

Mało kogo interesują niemieckie media dla polaków i ich niepokoje.

8. Data: 2022-05-19 13:41:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alojzy nieborak <a...@g...com> wrote:

odzcow-jedna-rodzina-musiala-opuscic-ich-dom/rpen8pp

> Mało kogo interesują niemieckie media dla polaków i ich niepokoje.

Ale ,,niemieckie media dla Polaków" SĄ ZAINTERESOWANE budzeniem niepokojów
wśród Polaków.

--
XL
Polish Lvov forever!

9. Data: 2022-05-19 14:02:14

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> Ale ,,niemieckie media dla Polaków" SĄ ZAINTERESOWANE budzeniem niepokojów
> wśród Polaków.

Dlaczego są zainteresowane?

10. Data: 2022-05-19 15:36:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alojzy nieborak <a...@g...com> wrote:

> Dlaczego są zainteresowane?

Hint - NIEMIECKIE. Coś trzeba jeszcze wyjaśniać? Historii też nie znasz?

--
XL
Polish Lvov forever!

Moi najwierniejsi czytelnicy :)