Menu na Ramadan(dlugie)

1. Data: 2002-11-15 18:41:48

Temat: Re: Menu na Ramadan(dlugie)
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:

> Ja zdecydowalem sie poscic zgodnie z ostatnia opcja...
> ;-))))
> Art(Gruby).

A wiec nie wloza ci do grobowca amfor z winem,dzbanow z oliwkami,
wedzonych polci oslow i niewolnic !!!
Zastanow sie jeszcze!!
Tomek

1. Data: 2002-11-15 19:19:03

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Nov 2002 19:41:48 +0100, d...@e...net.ae (Tomek W)
wrote:

>A wiec nie wloza ci do grobowca amfor z winem,dzbanow z oliwkami,
>wedzonych polci oslow i niewolnic !!!
>Zastanow sie jeszcze!!
>Tomek

Dzieki za przestroge... w takim wypadku to kto wie ... moze lepiej
poposzcze teraz...
;-)))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-16 03:42:52

Temat: Re: OT kobieta w swiecie arabskim bylo Re: Menu na Ramadan(dlugie)
Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-16 03:45:16

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie tylko w świecie arabskim - to jest wszędzie problem kobiet bez zawodu.
> Nie odejdą od najgorszego męża, bo nie mają gdzie mieszkać, ani za co

to ja jeszcze dodam, ze wszedzie kobietom byloby lepiej gdyby potrafily
zdobyc sie na solidarnosc wobec innych przedstawicielek swojej plci, a nie
traktowaly sie jak konkurentki w bezwzglednej walce o wzgledy mezczyzn.
katarzyna

1. Data: 2002-11-16 08:43:55

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> traktowaly sie jak konkurentki w bezwzglednej walce o wzgledy mezczyzn.

oj, zaczyna byc ciekawie, bo ja chyba inaczej postrzegam swiat ..plci niz
chlopaki, a co wy na to?

Jola L-L

1. Data: 2002-11-16 10:26:27

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> traktowaly sie jak konkurentki w bezwzglednej walce o wzgledy mezczyzn.

Problem z tym, ze poniekad sa ;)))
ale te z naszej grupy maja zapewniona prosta droge przez zoladek do serca,
wiec ja sie nie zamartwiam.

BTW gdyby w ramach solidarnosci plci ktoras z Was slyszala o jakiejs pracy
dla mlodej, dobrze zapowiadajacej sie, doswiadczonej , z trzema jezykami
obcymi w garsci a wypowiedzeniem wreczonym wczoraj w drugiej, to poprosze o
sygnal :)

Margola

1. Data: 2002-11-16 10:31:11

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał w wiadomości

> A wiec nie wloza ci do grobowca amfor z winem,dzbanow z oliwkami,
> wedzonych polci oslow i niewolnic !!!
> Zastanow sie jeszcze!!

Gruby, pal licho wszystko inne, ale wedzone polcie niewolnic brzmia na tyle
ekscentrycznie, ze chyba bym jednak reflektowala...

Margola

1. Data: 2002-11-16 15:41:27

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>
wrote:

>Gruby, pal licho wszystko inne, ale wedzone polcie niewolnic brzmia na tyle
>ekscentrycznie, ze chyba bym jednak reflektowala...
>
>Margola

Wlasnie...co jak co ale taki rarytas to *musze* sprobowac...;-))))))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-16 15:44:36

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

>U?ytkownik "katarzyna" <k...@p...com> napisa? w wiadomo?ci
>
>oj, zaczyna byc ciekawie, bo ja chyba inaczej postrzegam swiat ..plci niz
>chlopaki, a co wy na to?
>
> Jola L-L

Ja calkowicie sie z Toba zgadzam - o wzgledy mezczyzn walczyc nie bede
i basta !
;->>>>
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-16 15:57:25

Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał w wiadomości

Swietnie napisane. Male uwagi

> "Humus"- taki dip z bobu zmiksowanego z olejem -b. dobry,

IMHO ohydztwo.
> Do tego "Somozy"- pierozki z cienkiego ciasta nadziewane farszem
> jarzynowym i mieskiem smazone w goracym oleju.

Z kuchni indyjskiej - tam bardzo popularne, nawet sprzedawane tak jak u nas
chipsy w torebkach.

> "Shalerma" -to tylkow grilach ulicznych i restauracjach- barania lub
> kurza sa to takie stozki miesa z marynata obracane na roznach i
> skrawane ostrym nozem . Skrawa sie do chlebka i zawija z frytkami
> na wynos lub na talerz.

Frytki daniem tradycyjnym arabskim nie sa :-), a szalerma bodajze powinna
byc z roznymi sosami, surowkami.

--
Jacek

Wstretna "pomidorowka"