Mercilon z Kartą "Przypominajką" - gdzie kupić?

1. Data: 2005-02-04 13:34:00

Temat: Mercilon z Kartą "Przypominajką" - gdzie kupić?
Od: "Aneta Malec" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś z Was orientuje sie, gdzie w Warszawie można kupić Mercilon w
opakowaniu z trzema listkami i z Kartą "Przypominajką"? Lekarz mi przepisał
mój Mercilon i pokazał mi Kartę, która jest teraz dodawana do opakowania z 3
Mercilonami, ale apteka przy moim domu to ma takie zawsze zaopatrzenie, że
raczej nie liczę na to, że jakąkolwiek nowość będą mieli... Bardzo mi zależy
na tej Karcie, bo zdarza mi się zapomnieć z pigułkami, a to jest takie
urządzenie, które pilnuje brania tabletek.

pzdr. Aneta