Metocard na arytmie serca

1. Data: 2003-04-03 10:00:05

Temat: Metocard na arytmie serca
Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pare lat temu stwierdzono u mnie lekką arytmie serca.
Podobno mam wypadanie płatka zastawki (nie pamiętam jakiej).
Z tego co mówili mi lekarze zarówno rodzinni jak i kardiolodzy nie jest
to groźne a jedynie nie przyjemne w odczuciu i może powodować stany nerwowe.
Dzisiaj udałem się ponownie do lekarza rodzinnego z nadzieją że dostane
skierowanie
na ponownie badania w celu sprawdzenia czy nic sie nie zmieniło.
Skierowania nie dostałem za to dostałem recepte na Metocard który mam łykać
po pół
tabletki na dzień.
I tu mam pytania... czy ten lek jest dobry ? Od dawna brałem 1x10mg
Propranololu jak
odczówałem nierówne bicia serca więc czy ten Metocard jest lekaiem lepszym,
mniej szkodliwym ?
Oraz czy moge zażywać ten lek doraźnie tylko jak arytmia występuje (pk. raz
na tydzień) czy
konieczne jest branie codziennie stałej dawki ?

ps. Mam niskie ciśnienie (teraz 110 na 60), testy wysiłkowe przeszłem bez
zarzutu.

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

2. Data: 2003-04-03 11:14:54

Temat: Re: Metocard na arytmie serca
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Apr 2003, PhoeniX wrote:

> [...]
> to groźne a jedynie nie przyjemne w odczuciu i może powodować stany nerwowe.

na temat wypadania platka zastawki mitralnej bylo juz tak duzo mowione,
na tej grupie, ze na prawde proponuje przegladnac archiwa i nie pytac
kolejny raz o to samo

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-04-03 19:24:22

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na temat wypadania platka zastawki mitralnej bylo juz tak duzo mowione,
> na tej grupie, ze na prawde proponuje przegladnac archiwa i nie pytac
> kolejny raz o to samo

Nie pytam o wypadanie zastawki tylko o opinje na temat leku Metocard.

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

tampony a sen