Michalkiewicz o możliwym zamachu stanu

1. Data: 2016-12-18 14:13:10

Temat: Michalkiewicz o możliwym zamachu stanu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michalkiewicz zarysowuje scenariusz tego, co może się wkrótce wydarzyć,
nazywając to zamachem stanu: >>Komitet Obrony Demokracji, którego trzon
i najtwardsze jądro stanowią konfidenci SB i Wojskowych Służb
Informacyjnych, będzie urządzał coraz to gwałtowniejsze zadymy,
prowokując rząd do użycia siły, a gdy to nastąpi, żydokomuna podniesie
klangor aż pod niebo empirejskie, oskarżając rząd o ,,terroryzm
państwowy" i współpracę z ,,nazistami", którzy się ,,odradzają". Wtedy
przemówi ,,cała Europa", a KOD przystąpi do najbrudniejszej, również - co
tu ukrywać - mokrej roboty, zaś nasza niezwyciężona armia zapewni mu
osłonę siłową. Chodzi bowiem o to - podobnie jak 13 grudnia 1981 roku -
by stworzyć wrażenie ,,suwerennej decyzji suwerena", na którego już
wcześniej kreowali się ubecccy konfidenci z KOD, niosąc transparent z
napisem ,,My, Naród". Zamach stanu przybierze tedy charakter pełzający, a
jego początek nieprzypadkowo przypadł właśnie na okres przedświąteczny,
kiedy to cały kraj zacznie pogrążać się w świątecznej nirwanie i zanim
ktoś się obejrzy, już będzie po wszystkim.

http://prokapitalizm.pl/michalkiewicz-kaczynski-star
annie-rezyseruje-swoj-upadek.html

polecam

2. Data: 2016-12-18 22:43:08

Temat: Re: Michalkiewicz o możliwym zamachu stanu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> kiedy to cały kraj zacznie pogrążać się w świątecznej nirwanie i zanim
> ktoś się obejrzy, już będzie po wszystkim.

No cóż, tak właśnie będzie. Niestety.

--
XL

3. Data: 2016-12-18 22:57:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 22:43, Ikselka pisze:
annie-rezyseruje-swoj-upadek.html

> No cóż, tak właśnie będzie. Niestety.

Czeka nas znowu pogrążenie się na lata w szambie bolszewizmu, podczas
gdy przez rok byliśmy wolni?

4. Data: 2016-12-18 23:25:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
annie-rezyseruje-swoj-upadek.html

> Czeka nas znowu pogrążenie się na lata w szambie bolszewizmu, podczas
> gdy przez rok byliśmy wolni?

Gorzej. Wpuszczą ciapatych. Przecież po to tym wszystkim Merkel steruje,
jak pisze Michałkiewicz. Tusk jej tyłek będzie lizał do końca, a WSI w
wojsku go POprze. Zrobią zapotrzebowanie na bratnią POmoc i będzie PO
ptokach.

--
XL

5. Data: 2016-12-18 23:27:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 23:25, Ikselka pisze:
> [...]
> jak pisze Michałkiewicz. Tusk jej tyłek będzie lizał do końca, a WSI w
> wojsku go POprze. Zrobią zapotrzebowanie na bratnią POmoc i będzie PO

Trzeba by zorganizować jakiś anty-KOD

6. Data: 2016-12-20 11:23:40

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> No cóż, tak właśnie będzie. Niestety.

Olszewskiego obalili szybko, pierwszy pis po 2 latach, teraz
ujadają okrutnie ale perspektyw na obalenie raczej nie widać.

7. Data: 2016-12-20 11:29:37

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:

> Trzeba by zorganizować jakiś anty-KOD

TW Stokrotka u TW Mewy produkuje się bardzo zapraszając
jako autorytety TW Bolka, TW Alka, TW Must`a, TW Buyer`a i TW Carexa,
u konkurencyjnego TW Zegarka też piękne kwiki i podrygi,
oj dzieje się dzieje:)

Mnie to średnio interesowało kto rządzi, ale jak peło energetykę
sprywatyzowała i cena prądu poszła w górę, wtedy się wkurwiłem.
http://images.slideplayer.pl/2/816353/slides/slide_2
.jpg

8. Data: 2016-12-21 09:22:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote:

> Olszewskiego obalili szybko, pierwszy pis po 2 latach, teraz
> ujadają okrutnie ale perspektyw na obalenie raczej nie widać.

Oby. Mam nadzieję, że PiS tu jednak ma jakąś koncepcję, podobnie jak
podczas wyborów. Cóż, niech się broni, jeśli chce rządzić. A ja mogę tylko
kibicować. Bo nie chcę, żeby doszli do władzy fagasi SB, WSI oraz Merkel i
klany prawnicze.

--
XL

Kaczyński to geniusz