Międzynarodowy Trybunał Karny

21. Data: 2017-06-19 14:31:40

Temat: Re: Międzynarodowy Trybunał Karny
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 13:49, XL pisze:
> [...]
mowy-wyrok-za-komentarz-o-uchodzcach-sad-to-byla-mow
a-nienawisci/3789-przelomowy-wyrok-za-komentarz-o-uc
hodzcach-sad-to-byla-mowa-nienawisci.html

teusz-s-skazany-za-mowe-nienawisci-i-nawolywanie-do-
zabojstwa.html

> UE się rozpadnie - prędzej niż później.
> A Polska może nawet wcześniej zostanie wyrzucona - LOL

Ale na razie się nie rozpadła i na razie UE to również Polska.
Czego nie zrozumiałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-06-19 14:34:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Dowiesz się.

Czyli nie wiesz. To po co zmyślasz?
I czyja krew ma się polać?

> To, co Polacy zawsze robią w sytuacji zagrożenia.

Co konkretnie i komu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2017-06-19 14:38:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 14:17, XL pisze:
> [...]
acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

> Nie. Zacytowałam groźby karalne wobec moich współwiernych, katolików.

Które?
A swoje zacytowałaś?

> Ja??? Żartujesz. Mam od tego prawnika. Dwóch prawników. Z najlepszej
> kancelarii w województwie.

> Chcesz podyskutować z prawnikami? Proszę bardzo, ale nie tu.
> Jeśli dojdzie do rozprawy, podam ci termin i miejsce. I to jest koniec
> informacji i gadania.
> Tak jak mówiłam - przechodzę do działania.

No nie gadaj, że nie znasz podstawy prawnej...
Wstydzisz się?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-06-19 14:44:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

acja-antymuzulmanskiego-hejtu-w-polskim-internecie/

> Które?
> A swoje zacytowałaś?

> No nie gadaj, że nie znasz podstawy prawnej...

Nie gadam.

> Wstydzisz się?

Jedyne, czego się wstydzę, to że zaczęłam działać dopiero teraz.
Ale zawsze lepiej razem - teraz mam z kim.

Zakaz, mutacje i wychowanie.
Zakaz, mutacje i wychowanie.
Świat stoi na głowie
Belgowie pamiętają.