Mięso

31. Data: 2010-02-24 06:41:22

Temat: Re: Mięso
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
news:ETTgn.110156$jI5.97121@newsfe08.ams2...

> mmm...lubię gotowaną pręgę albo łatę, ale o tą ostatnią trudno :|

Łatę i mostek kupuje w TESCO, gotuję na nich wspaniałe wywary mięsne...

32. Data: 2010-02-24 06:42:01

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KKrzych" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nooo, to by wyjaśniało tę "głębię" smaku.
> Nie ma to jak ogórki domowe, z dorzuconą do słoiczka małą ostrą papryczką.
> Mniam :)
>
> Pozdrawiam,
> KKrzych

I czosnek !!!! Koniecznie spora ilość.. i korzeń chrzanu...

33. Data: 2010-02-24 09:03:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Scarlet" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> W wersji dla dzieci pliss. Może być na słodko i na ostro, bo lubią.

Jagnięcina lub baranina - comber na pieczeń, żeberka na kapuśniak z
kapusty kiszonej. Jako dzieciak zawsze czekałem na jesień i początek zimy,
kiedy to redukowano stada i mięso można było kupić w uboju gospodarczym albo
(komuna zakazała) cichcem od ludzi... Podobnie było z cielęciną.
Marudę jeszcze na studiach nakarmiłem taką pieczenią, bo w trakcie
rozmów ona jak i dziewczyny "z pokoju" (akademik) wyraziły głośno
obrzydzenie... :-))))))
U rzeźnika zamówiłem comber, zrobiłem z niego kilka pieczeni, obrałem z
tłuszczu (poszedł na gulasz), sól, przyprawy, czosnek i paski czerwonej
papryki do szpikowania. Brytwanna i polewanie. Wyszły fantastyczne. Nie
wiedeząc, ze to baranina zjadły ze smakiem... Dopiero po dwu tygodniach
przyznałem się do kulinarnej partyzantki...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))

34. Data: 2010-02-25 19:01:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Feb 2010 07:42:01 +0100, Misiek napisał(a):

> Użytkownik "KKrzych" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> I czosnek !!!! Koniecznie spora ilość.. i korzeń chrzanu...

I basienne baldachy kopru! Dużo. Dużo.
--

Ikselka.

35. Data: 2010-02-25 19:26:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Feb 2010 20:01:10 +0100, XL napisał(a):

> I basienne baldachy kopru! Dużo. Dużo.

nasienne
--

Ikselka.

36. Data: 2010-02-25 19:30:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> I basienne baldachy kopru! Dużo. Dużo.
> --
>
> Ikselka.

Ubożuchny skład.

37. Data: 2010-02-25 19:33:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Feb 2010 20:30:22 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> normy
> kiszona -

> papryczką.

> Ubożuchny skład.

Nosz, podstawowy. Ja oprócz ww. daję też krążki obranej marchwi, liście
porzeczki czarnej i wiśni. Kiedyś dawałam liście dębu, ale mi ogórki miękły
- chyba od nich.
--

Ikselka.

38. Data: 2010-02-25 19:41:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nosz, podstawowy. Ja oprócz ww. daję też krążki obranej marchwi, liście
> porzeczki czarnej i wiśni. Kiedyś dawałam liście dębu, ale mi ogórki
> [...]

Podstawowy na małosolne. Od dębu nie miekną - tać pełne grabników...

39. Data: 2010-02-25 19:45:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nosz, podstawowy. Ja oprócz ww. daję też krążki obranej marchwi, liście
> porzeczki czarnej i wiśni. Kiedyś dawałam liście dębu, ale mi ogórki
miękły
> - chyba od nich.

Tyż ubogi...

40. Data: 2010-02-26 05:57:42

Od: "MagdaK" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nosz, podstawowy. Ja oprócz ww. daję też krążki obranej marchwi, liście
> porzeczki czarnej i wiśni. Kiedyś dawałam liście dębu, ale mi ogórki

Wszystko w Twojej obecnosci mieknie.

POMOCY !!!
Kolacja
pst
Magdalena Bassett
Polecam nową stronkę o szatkownicach WWW.BOERNER.COM.PL