Mięso

21. Data: 2005-05-23 16:43:55

Temat: Re: Mięso
Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze mówiąc to wkurza mnie to że jestem szczypior. Nie mam niedowagi
> ważeę 65kg przy wzroście 181. Ogólnie czuję się świetnie, ale kobiet to
nie
> rusza :). Chcę przytyć jakieś 5kg to może nie będę wyglądał na chuderlaka.
> Mało kogo obchodzi że wyglądam tak ponieważ mam tylko 5kg tłuszczu
(badałem)
> a cała reszta to mięśnie :)). Nie znam żadnego wegetarianina i od pewnego
> czasu się łamię bo nie usłyszałem przez te całe 5 lat dobrego słowa, a
wręcz
> [...]

Ja nie wiem, na czym Ci zależy - na jednej, co się przyspawa do Twojego
boku, czy na stadach błyskających za Tobą ślepiami - wszystkich i tak nie
obskoczysz.
Przy pierwszym - zostań jaki jesteś.
Przy drugim - spróbuj jeść te papki dla dzieciaków (grzech, że tym dzieci
karmią, ale to akurat pomińmy) - takie pszenne czy ryżowe z mlekiem w
proszku, które zalewa się gorącą wodą, rób je na gęsto. Jak na tym nie
przytyjesz to jesteś nie do spasienia chyba...

M.