Mieso gulaszowe - co oprocz gulaszu?

1. Data: 2003-02-03 13:22:53

Temat: Mieso gulaszowe - co oprocz gulaszu?
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmmm.....

Co mozna zrobic, oprocz gulaszu, z miesa gulaszowego wieprzowego. Lezy mi
takie cos w lodowce, a jakos na gulasz nie mam ochoty. Moze macie sprawdzone
przepisy. Upiec by sie dalo...?

Help ;)
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2003-02-03 13:37:29

Temat: Re: Mieso gulaszowe - co oprocz gulaszu?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co mozna zrobic, oprocz gulaszu, z miesa gulaszowego wieprzowego. Lezy mi
> takie cos w lodowce, a jakos na gulasz nie mam ochoty. Moze macie

zmielić, z mielonego można mnóstwo rzeczy zrobic

wkn

1. Data: 2003-02-03 14:21:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:
> [...]
> takie cos w lodowce, a jakos na gulasz nie mam ochoty. Moze macie sprawdzone

Ja robie z gulaszowego wieprzowego cos ala chili con carne.. W sensie
chili con carne nie podchodzi mi z mielonym.
Mozesz kupic mrozonke paprykarzu, poddusic z miesem, dodac soku
pomidorowego.
Mozesz zrobic potrawke z curry.
Szaszlyczki.
Jak nie gulasz to zupe gulaszowa ;)
Strogonow.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl j...@w...net.pl \
/ http://walkie.cegla.art.pl http://lubie.to.pl \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-03 14:39:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" <s...@w...pl> wrote in message news:b1lqie$m2f$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Co mozna zrobic, oprocz gulaszu, z miesa gulaszowego wieprzowego. Lezy mi
> takie cos w lodowce, a jakos na gulasz nie mam ochoty. Moze macie

Pokroic drobno, podsmazyc, dodac co nieco smacznego (wedle fantazji) i zuzyc
jako farsz do krokietow. A krokiety (albo nalesniki) zapiec w jakims
smakowitym sosie (w takim bialym, albo w pomidorowym). Ja tak mam zamiar
dzisiaj zrobic z mieskiem mielonym.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-03 14:46:53

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chili con carne nie podchodzi mi z mielonym.
> Mozesz kupic mrozonke paprykarzu, poddusic z miesem, dodac soku

Chyba pokombinuje z ta mrozonka... Z mielonego na weekend byl klops, wiec mi
sie juz przejadlo ;)

Dziekuje wszystkim :)
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2003-02-04 08:38:21

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robie z gulaszowego wieprzowego cos ala chili con carne.. W sensie
> chili con carne nie podchodzi mi z mielonym.

to jest chili con carne. To amerykańsko-kapitalistyczny przesąd, że w
chili musi być mielone mięso. W kawałkach smakuje lepiej i, wg opowiadań
znajomych, bardziej odpowiada meksykańskiemu pierwowzorowi.

Waldek

1. Data: 2003-02-04 08:55:14

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]
> chili musi być mielone mięso. W kawałkach smakuje lepiej i, wg opowiadań
> znajomych, bardziej odpowiada meksykańskiemu pierwowzorowi.

Smakuje o niebo lepiej. Z miesem mielonym robi sie cos na ksztalt papki
i wyglada to conajmniej malo apetycznie.

1. Data: 2003-02-04 09:43:40

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> Smakuje o niebo lepiej. Z miesem mielonym robi sie cos na ksztalt papki
> i wyglada to conajmniej malo apetycznie.

Wygląda tak, jakby temu, kto to już raz zjadł, zupełnie nie smakowało.

Waldek

1. Data: 2003-02-05 09:44:56

Od: a...@p...onet.pl (Astrit) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie cos w lodowce, a jakos na gulasz nie mam ochoty. Moze macie sprawdzone

Może szaszłyki? Mięsko trochę zamarynować, i na patyk z cebulką
papryczką, pieczarkami i boczkiem... Nie jest złe. Można też zrobić
fondue, zupę gulaszową, pokroić w cienkie paseczki i zrobić jakąś
chińszczyznę, przesmażyć i do bigosu albo zrobić nieortodoksyjne
łazanki z mięsem. Można zrobić zapiekankę z ryżem.... Miesko gulaszowe
jest bardzo pożyteczne..

Astrit

Fondu
termomix