Mięso mielone, papryka marynowana, oliwki?

1. Data: 2006-11-11 19:51:55

Temat: Mięso mielone, papryka marynowana, oliwki?
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam do wykorzystania:

- 500 g mielonego wołowo-wieprzowego,
- słoik własnoręcznie marynowanej w zeszłym roku ostrej (napisane w sklepie
"chilli") czerwonej papryki,
- puszkę hiszpańskich oliwek z napisem "Ybarra" - Anchovy, Stuffed Olives.

Wstępnie kombinuję, żeby zrobić pulpety a z papryki i oliwek jakiś sos, w
którym można by je potem poddusić, tyle, że nie znam się na sosach.
A może paprykę posiekać i wymieszać z mięsem przed kulkowaniem pulpetów?
Tyle, że tu też nie kojarzę stosownych proporcji, co by mi gęby nie
spaliło...

Proszę o jakieś przepisy. Do dyspozycji oczywiście mam wszystko to, co w
zwykłej kuchni się znajduje za wyjątkiem piekarnika. I jak będzie trzeba, to
jutro z rana podskoczę do sklepu, bo chyba samo mięcho i papryka to może być
za mało ;)

Pozdrawiam,

M.

2. Data: 2006-11-12 00:02:26

Temat: Re: Mięso mielone, papryka marynowana, oliwki?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 novembre 2006 ŕ 20:51:55, dans
<45561ce1$0$21206$88260bb3@free.teranews.com> vous écriviez :

> [...]

> "chilli") czerwonej papryki,
> - puszkę hiszpańskich oliwek z napisem "Ybarra" - Anchovy, Stuffed Olives.

[...]

> [...]
> jutro z rana podskoczę do sklepu, bo chyba samo mięcho i papryka to może być

Proponuje makaron z sosem all'arrabiata troche skrzyzowany z bolognese
(czyli z miesem), ktory czesto robie. Oliwki to pewnie tylko do
ozdoby, ale reszta sie slicznie nada.

Oprocz tego co juz masz, potrzebujesz spaghetti, pomiodory (ew. w
puszce), czosnek i ziola prowansalskie. No i ser do posypania.

Ewcia

--
Niesz

Mikser vs Mikser