Mięso puchnie

121. Data: 2018-07-19 11:37:47

Temat: Re: Mięso puchnie
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie "nikt inny nie potrafi". Potrafi wielu, ale pracy jest jeszcze więcej.
> Typowa sytuacja tam, gdzie potrzeba działań twórczych, nie odtwórczych.

Np. architekt

> Poetom płaci się dziś słabo (jeśli w ogóle), a już zwłaszcza nie jest tak,
> że jeden poeta szuka do pomocy drugiego.

Tak mi się napisało niechcący, bo potrafisz pisać jak poeta.

Rozumiem.

--
animka

122. Data: 2018-07-19 12:59:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Np. architekt

Tak by się mogło wydawać. Lecz ten rynek wygląda nieco inaczej -- potrzebuje
takich, co szybko i tanio narysują sto jednakowych domków ustawionych pod
sznurek przy uliczce ze szlabanem. Albo potrafią wydusić jak najwięcej
metrów sprzedawalnych z danej im do projektu działki. Dla Michałów Aniołów
rynek się skurczył.

To chyba jakaś taka ogólna przypadłośc ludzka, bo tu na kuchni podobnie.
"Pokażę wam mój przepis na placek ze śliwkami, jest najfajniejszy na
świecia, w zasadzie innymi nie warto się zajmiwać" -- po czym następuje
dokładny opis procedury kuchennej wraz z podaniem ilości składników
z dokładnością włściwą aptekarzom. No, można i tak. Chyba wielu wciąż
potrzebuje dokładnia prowadzenia, lubi mieć wszystko powiedziane co i jak.
Ci nigdy nie zrozumieją, że można po prostu rozmawiać o pieczeniu ciasta.

Jarek

--
choćbyś krwią pisał wszystkie swoje wiersze
na welinowym glanc papierze

123. Data: 2018-07-19 22:09:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ci nigdy nie zrozumieją, że można po prostu rozmawiać o pieczeniu ciasta.

Tak. Masz rację.
Pozdrawiam :-)

--
animka

124. Data: 2018-09-15 19:33:42

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2018 o 06:34, Stokrotka pisze:

> Tylko dla herlaka nic nie robiącego.
> A jak jesteś miłośnikiem fauny, to wytłumacz dlaczego nie potepiasz
> zabijania ryb, kradzeży jaj, miodu, mleka...

Potępiam i sam nie jadam ryb ani jajek.

125. Data: 2018-09-15 22:32:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> Potępiam i sam nie jadam ryb ani jajek.

To co Ci zawiniły rośliny?

--
XL

126. Data: 2018-09-17 18:16:03

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2018 o 22:32, XL pisze:

> To co Ci zawiniły rośliny?

Nic mi nie zawiniły, coś muszę jeść. Rośliny nie mają układu nerwowego i
mózgu i dlatego nie cierpią jak są zabijane, więc można je jeść.

127. Data: 2018-09-17 18:45:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta pisze:

> Nic mi nie zawiniły, coś muszę jeść. Rośliny nie mają układu nerwowego
> i mózgu i dlatego nie cierpią jak są zabijane, więc można je jeść.

Jajko też mózgu nie ma.

Jarek

--
Było sobie raz jajko mądrzejsze od kury.
Kura wyłazi ze skóry,

128. Data: 2018-09-17 19:12:16

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jajko też mózgu nie ma.
>
> Jarek

Kury są trzymane w ciasnych kurnikach, dlatego jedzenie jajek też jest
obciążone złą karmą.

129. Data: 2018-09-17 20:14:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta pisze:

> Kury są trzymane w ciasnych kurnikach, dlatego jedzenie
> jajek też jest obciążone złą karmą.

A jeśli kurnik ma przestronny, żadnych zmartwień, a do tego
jeszcze dobrą karmę?

Jarek

--
Miała babcia kurkę,
Kurkę-złotopiórkę,

130. Data: 2018-09-17 20:41:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> Nic mi nie zawiniły, coś muszę jeść. Rośliny nie mają układu nerwowego i
> mózgu i dlatego nie cierpią jak są zabijane, więc można je jeść.

Wygodne.
Idąc za Twoim wygodnym tokiem rozumowania - jem mięso, bo ono (MIĘSO) nie
cierpi, więc można je jeść.

https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Nauko
wcy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin

https://mobile.natemat.pl/121759,uwaga-weganie-i-weg
etarianie-naukowcy-oglosili-ze-rosliny-czuja-kiedy-s
a-zjadane

Jeśli wiec chcesz zachować uczciwą konsekwencję wobec wyznawanych zasad,
pozostał Ci tylko piasek i kamienie.

--
XL

sliwki - biały osad