Mija czas

41. Data: 2004-06-09 17:01:12

Temat: Re: Mija czas
Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wrote:

> Pewnie tak. Ale czy sądzisz, że taki charakter - zgadzam się że bardzo
> trudny, dla mie wręcz nie do zaakceptowania - wyklucza tworzenie
> trwałych i satysfakcjonujących związków? tak się pytam, bo uważam,
> że nie. Uważam, że nawet osoby z takim "defektem" są w stanie znaleźć
> partnera, ktory to zaakceptuje.

Jeśli partner będzie odpowiedni, wykaże się ogromną cierpliwością i
pomoże tej drugiej osobie się zmienić, to oczywiście mogą stworzyć udany
związek. Według mnie bez dużych zmian "se ne da".

Gosia

42. Data: 2004-06-09 17:12:47

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

proxy11 wrote:

> hmm, a dlaczego Twoi znajomi nie maja prawa myslec po swojemu? Jedyna
> sluszna prawda jak Ty z mezem myslicie nie musi byc wcale sluszna dla
> innych.

Jak najbardziej się zgadzam.

>Troche wiecej toleracji a mniej neodespotyzmu.

Napisałam na grupę, żeby poznać zdanie innych, bo bałam się, że ci moi
znajomi krzywdzą dzieci. Ale i tak, pomimo, że nie podoba mi się ich
stosunek do dzieci, to ja ten stosunek toleruję i wcale nie próbuję go
zmieniać.

Gosia

43. Data: 2004-06-09 22:01:54

Temat: Odp: Mija czas
Od: "Koparek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie się wydaje, że twój znajomy
swoją opinię przedstawiłem we wcześniejszych postach

Użytkownik Gosia <x...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ca7f8r$4mo$...@i...gazeta.pl...

Reklama Casto
terapia małżeńska w Krakowie