Mikolajki

1. Data: 2005-12-02 10:02:21

Temat: Mikolajki
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Zblizaja sie Mikolajki - chcialam dzieciakom
podarowac mala kotke :)
Czy jakies stanowcze za lub przeciw ktos podpowie?

Co dla takiego kotka jest dodatkowo potrzebne ?

Patka,
Szymek (6) i Misia (8).

2. Data: 2005-12-02 11:32:55

Temat: Re: Mikolajki
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patka <e...@W...com> napisał(a):

> Zblizaja sie Mikolajki - chcialam dzieciakom
> podarowac mala kotke :)
> Czy jakies stanowcze za lub przeciw ktos podpowie?

Masz świadomość, że kotka będzie dzieciaków, ale cały zestaw
obowiązków (karmienie, czyszczenie kuwety, weterynarz, wychowanie)
spadnie na Ciebie?
Generalnie kot+dzieci to bardzo dobry pomysł, ale ze świadomością, że
kotem musi zajmowac się rodzic.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2005-12-02 11:33:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Patka" <e...@W...com> napisał

> Zblizaja sie Mikolajki - chcialam dzieciakom
> podarowac mala kotke :)
> Czy jakies stanowcze za lub przeciw ktos podpowie?

Tylko nie wsadzaj jej do buta ;-)

> Co dla takiego kotka jest dodatkowo potrzebne ?

O szczegóły spytaj na pl.rec.zwierzaki.koty.

PozdrawiaM

Pensje dla matek wychowujących dzieci?
Ankieta
Ligretto
Targi Książki (nie OT) i akcja Pomóż Dzieciom Przetrwać Zim
Angielski w 1 klasie