Mikrofala Whirlpoola - funkcje ??

1. Data: 2001-07-12 07:00:21

Temat: Mikrofala Whirlpoola - funkcje ??
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

czy ktos z Was orientuje sie jaka jest roznica pomiedzy funkcja Crisp a
Grill w mikrofali Whirlpoola ?? (dodam, ze jest jeszcze cos takiego jak
grill+mikrofala)

jesli dobrze przyuwazylem w obydwu przypadkach "swieci" sie gorna grzalka
;-))

z instrukcji niewiele wynika (albo ja zle czytam ;-) )

pozdrawiam,
Taunus

1. Data: 2001-07-12 07:28:20

Temat: Re: Mikrofala Whirlpoola - funkcje ??
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos z Was orientuje sie jaka jest roznica pomiedzy funkcja Crisp a
> Grill w mikrofali Whirlpoola ?? (dodam, ze jest jeszcze cos takiego jak
> grill+mikrofala)

CRISP - wkladasz specjalna tace na np. frytasy.
Jednoczesnie dzialaja mikrofale rozgrzewajac tace
i gril dopiekajac z gory.

GRIL - sam promiennik z gory.

Mam mikrofale W. i jestem bardzo zadowolony.

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów 35mm - www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2001-07-12 07:35:49

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewuła napisał(a) w wiadomości: <9ijjlv$lol$1@druid.ceti.com.pl>...

>CRISP - wkladasz specjalna tace na np. frytasy.
> Jednoczesnie dzialaja mikrofale rozgrzewajac tace
> i gril dopiekajac z gory.
>
>GRIL - sam promiennik z gory.

a co w takim razie robi grill+mikrofale !! (wynika, ze powinien to byc
crisp - a jest osobna funkcja - tak przynajmniej wynika z instrukcji)

>Mam mikrofale W. i jestem bardzo zadowolony.

ja tez ;-))) - szkoda tylko, ze jest tak potwornie droga (mam do zabudowy -
wyglada suuper - ale cena - szok [2800PLN - i to nie byl najdrozszy model
;-) ])

pozdrawiam,
Taunus

1. Data: 2001-07-12 08:47:48

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez ;-))) - szkoda tylko, ze jest tak potwornie droga (mam do
zabudowy -
> wyglada suuper - ale cena - szok [2800PLN - i to nie byl najdrozszy model
> ;-) ])
kurde to prawie tyle co nasza lodowa W. a takie nie do zabudowy tez takie
drogie bo chciala bym sobie sprawic do kompletu:-))
Aga

1. Data: 2001-07-12 08:56:54

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Litwin napisał(a) w wiadomości: <9ijoco$bo6$1@news.tpi.pl>...

>zabudowy -
>kurde to prawie tyle co nasza lodowa W. a takie nie do zabudowy tez takie
>drogie bo chciala bym sobie sprawic do kompletu:-))

no nie - takie "wolnostojace" sa juz od 500-600 zl. - najdrozsza kosztuje
(chyba) ok 1300-1500 zl (albo nawet ciut mniej)

>Aga

Taunus

1. Data: 2001-07-13 06:40:11

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<9...@K...Brywczynski>...

> Przecież Jakub napisał: crisp działa przy udziale talerza CRISP, powodując
> dodatkową chrupkość przygotowywanych w ten sposób potraw.

to w takim razie co sie stanie jesli wlacze grill+mikrofale i wloze talerz
CRISP ??? (skoro funkcja grill to opiekacz - mozna dodatkowo wlaczyc
mikrofale -> to crisp = opiekacz+mikrofale+wg mnie cos jeszcze -> jestem
laikiem w sprawach kuchennych - ale wyksztalcenie techniczne nie daje mi tak
w spokoju przyjac, ze to sa takie same funkcje tylko w jednym przypadku
wloze talerz crisp a w drugim nie - a juz Whirlpool w celach marketingowych
nazwal to osobnymi funkcjami - to tak jakby funkcja "mikrofala" o mocy 650W
nazywala sie "A" a o mocy 750 - "B" - i bylaby to kuchenka wielofunkcyjna)

chodzi mi o roznice pomiedzy tymi dwoma funkcjami

pozdrawiam,
Taunus

1. Data: 2001-07-13 07:33:35

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> to w takim razie co sie stanie jesli wlacze grill+mikrofale i wloze talerz
> CRISP ???

Prawdopodobnie programy Crisp mają odpowiednio dobrane czasy i parametry
grill/mikrofale (gł. moc mikrofal).

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2001-07-14 02:25:02

Od: "Mad-One" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos z Was orientuje sie jaka jest roznica pomiedzy funkcja Crisp a
> Grill w mikrofali Whirlpoola ?? (dodam, ze jest jeszcze cos takiego jak
> grill+mikrofala)

[ciach]

Kupilem kiedys takie urzadzenie ale po tygodniowym obzeraniu sie hot-dogami,
hamburgerami itp. doszedlem do wniosku ze mikrofala to S.H.I.T. IMO wydawac
2800zl na cos co nadaje sie jeno do podgrzewania mleka nie jest rozsadna
decyzja. Nawet podgrzane przez kilka sekund potrawy "gumowacieja" po czym
mozna je wyrzucic do smieci. Za 2800 zl mozna sobie sprawic extra kuchnie ze
siwetnym piecykiem. Funkcji jest co najmniej 2 razy tyle a jedzenie
nieporownywalnie lepsze. Ale to tylko zdanie laika :)

pozdrawiam
mad1

RE: Maka kukurydziana
Cos dla milosnikow agrestu