Miła wiadomość dla LeoTara xD

1. Data: 2016-09-16 15:53:47

Temat: Miła wiadomość dla LeoTara xD
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cudowne dziecko dwóch pedałów staje się rzeczywistością.
Naukowcy twierdzą, że baby wkrótce niepotrzebne:

http://www.newsweek.pl/nauka/dziecko-bez-matki-dwoch
-mezczyzn-bedzie-moglo-miec-dziecko,artykuly,397082,
1.html

2. Data: 2016-09-16 17:15:19

Temat: Re: Miła wiadomość dla LeoTara xD
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> twierdzą, że baby wkrótce niepotrzebne:
>
> http://www.newsweek.pl/nauka/dziecko-bez-matki-dwoch
-mezczyzn-bedzie-moglo-miec-dziecko,artykuly,397082,

Nie wiem dlaczego akurat dla mnie tę wiadomość przeznaczyłeś...?
Skoro już to jednak popełniłeś to poznaj moją opinię: świat się do góry
nogami przewraca. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

3. Data: 2016-09-16 17:38:08

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-16 o 17:15, LeoTar pisze:

-mezczyzn-bedzie-moglo-miec-dziecko,artykuly,397082,
1.html

> Nie wiem dlaczego akurat dla mnie tę wiadomość przeznaczyłeś...?

Bo nienawidzisz kobiet?
No i wiesz... dzieci płci żeńskiej też już nie będzie :):) ciekawe czy
wtedy nadal będziesz propagował swoje skłonności kazirodczo-pedofilskie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-09-16 17:39:18

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2016 o 17:15, LeoTar pisze:
[...]
> Nie wiem dlaczego akurat dla mnie tę wiadomość przeznaczyłeś...?
> Skoro już to jednak popełniłeś to poznaj moją opinię: świat się do góry
> nogami przewraca. ;-)

Bo odsądzasz od czci i wiary pedałów, a oni, jako urodzeni manipulanci
naśladujący w oszukaństwie kobiety, często robią tutaj i w ogóle w
Internecie za trolli. Kobiety wszak siedzą w domach i pilnują swoich
królestw.

5. Data: 2016-09-16 18:00:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

> naśladujący w oszukaństwie kobiety, często robią tutaj i w ogóle w
> Internecie za trolli. Kobiety wszak siedzą w domach i pilnują swoich

Nigdy nie wyrażałem się negatywie przeciwko homoseksualistom. Akceptuję
również ich związki, do których mają pełne prawo. Poza jednym: nie
akceptuję wychowywania przez nich dzieci ponieważ nie będą mogli
zapewnić im pełnego wychowania seksualnego (czyli łącznie z inicjacją
seksualną w rodzinie).

Nie mam najmniejszej wątpliwości co do tego, że w zdecydowanej
większości są to ludzi wyjątkowo inteligentni właśnie dlatego, że są
skazani na perfekcyjną manipulację. I dlatego dzieci z takich związków
wyrastałyby na doskonałych i nieuczciwych (bo niedorobionych
wychowawczo) manipulantów.

Co do kobiet to chyba nie muszę po raz kolejny prezentować mojego
stanowiska. A przy okazji we wczorajszym programie red. Elżbiety
Jaworowicz (TVP1) było co nie miara skomlenia jak to kobiety są
krzywdzone przez mężczyzn. Do gnębienia facetów przykładali się nawet
jeden dziadzio-profesor i adwokat młokos. No i jak zwykle pan sędzi
Janusz Wojciechowski.

6. Data: 2016-09-16 18:25:28

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2016 o 18:00, LeoTar pisze:
[...]
> [...]
> skazani na perfekcyjną manipulację. I dlatego dzieci z takich związków
> wyrastałyby na doskonałych i nieuczciwych (bo niedorobionych
[...]
Czy mógłbyś rozwinąć temat ,,skazania" homoseksualistów na manipulację?
Wcześniej pisałeś, że wzięło się to z naśladowania przez nich
manipulacji kobiet. Owo ,,skazanie" miałoby być zatem, jeżeli dobrze
rozumiem, spowodowane ukrywaniem swojej orientacji seksualnej, zgodnie z
przyjętą terminologią, że termin ,,homoseksualista" oznacza osobnika nie
afiszującego się ze swoją orientacją, w odróżnieniu od ,,geja," który już
,,wyszedł z szafy"?

7. Data: 2016-09-16 19:08:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

> afiszującego się ze swoją orientacją, w odróżnieniu od ,,geja," który już

Nie znam się na nomenklaturze i nie odróżniam geja od homoseksualisty
(jakie nazewnictwo i rozróżnianie dotyczy kobiet?); jeśli możesz to mnie
dokształć. :-)

Ale wracając do rzeczy. Według mnie osobnik inteligentny to taki, który
potrafi wybrnąć z każdej trudnej sytuacji dzięki otwartości umysłu i
zdolności do manipulowania właśnie. Manipulacja służy zdobyciu przewagi
intelektualnej nad interlokutorem a więc - w mojej interpretacji -
zapewnieniu sobie poczucia bycia lepszym (nierozwiązany kompleks
Edypa/Elektry) czyli chwilowemu uwolnieniu się od poczucia niższości.
Doskonała manipulacja jest cechą nieodzowną ludzi prących do sprawowania
władzy gdyż władza daje im satysfakcję ze sprawowania rządu dusz. I
znowu w sprawując władzę znajdują satysfakcję za niespełnione dziecięce
oczekiwanie inicjacji. Dlatego wśród polityków jest tylu
homoseksualistów; są to najlepsi z najlepszych manipulantów.

A dlaczego kobiety nie prą tak do polityki i do władzy? No cóż, one
manipulują lepiej od mężczyzn, radzą sobie z nimi i z tego czerpią
satysfakcję do podbudowywania swojego utraconego w dzieciństwie poczucia
własnej wartości (nierozwiązany kompleks Elektry).

8. Data: 2016-09-16 19:33:14

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2016 o 19:08, LeoTar pisze:
[...]

> Nie znam się na nomenklaturze i nie odróżniam geja od homoseksualisty
> (jakie nazewnictwo i rozróżnianie dotyczy kobiet?); jeśli możesz to mnie
> dokształć. :-)

Gdzieś to kiedyś przeczytałem, źródła Ci nie podam, bo zapomniałem.
Podział ten dotyczy tylko mężczyzn-homoseksualistów. Środowisko lesbijek
i ich problemy są mi raczej obce.

> [...]
> oczekiwanie inicjacji. Dlatego wśród polityków jest tylu
> homoseksualistów; są to najlepsi z najlepszych manipulantów.

Z tego, co piszesz wynika, że dążenie do władzy jest u mężczyzn silnie
powiązane z inteligencją i homoseksualizmem. Czyli zwykły ,,heteryk"
zadowala się życiem ze swoją starą i bachorami, jak społeczeństwo i Bóg
przykazali, a chory na władzę homoseksualista pragnie ,,rządu dusz,"
którymi - niczym Kaczyński (notabene *jest* homoseksualistą) - będzie
rządzić.

[...]

9. Data: 2016-09-16 20:58:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

> Podział ten dotyczy tylko mężczyzn-homoseksualistów. Środowisko
> lesbijek i ich problemy są mi raczej obce.

Szkoda, bo tutaj też chciałbym zweryfikować moje przemyślenia w oparciu
o materiał faktograficzny (doświadczalny).

> Z tego, co piszesz wynika, że dążenie do władzy jest u mężczyzn
> silnie powiązane z inteligencją i homoseksualizmem.

Powiedziałbym raczej, że dążenie mężczyzn do władzy wynika z braku
poczucia własnej wartości (jako konsekwencji zakazu pełnego wychowania
seksualnego w rodzinie) i niemożności zdominowania kobiety, z którą
żyje. No bo skoro się nie ufa to trzeba zawładnąć ale kobieta nie daje
się zdominować, gdyż jest w stanie manipulować potencją faceta, któremu
brakuje wiry we własne siły i jeszcze bardziej pogłębiać przez to jego
kompleks niższości. Mężczyzna ucieka więc od kobiety w objęcia drugiego
mężczyzny bo zapisano nam żyć w parze by się tym drugim podpierać.
Dążenie do podpierania się drugim człowiekiem również wynika z braku
wiary we własne siły (brak poczucia własnej wartości) i chęci pozbycia
się odpowiedzialności za własne decyzje. Ale brak zaufania wyłazi
również w związkach homoseksualnych i prowadzi homoseksualistę do dzieci
(pedofilia) niezdolnych jeszcze do oceny intencji dorosłego, który chce
nad kimś dominować. Pedofilia jest skrajnym przypadkiem niewiary
dorosłego osobnika we własne siły.

Jako przykład z mojego najbliższego otoczenia podam moją byłą żonę
Teresę Mierzwiak, która została obecnie w domu sama z naszym synem
Wojciechem (zespół Down'a), z którym być może i nie sypia ale którego od
siebie totalnie uzależniła nie pozwalając mu się usamodzielnić (a miał
szanse na samodzielność) i pod pretekstem sprawowania nad nim opieki
wykorzystuje go nie tylko emocjonalnie ale również materialnie
korzystając z jego rent. I czyni to w glorii i chwale polskiego prawa
(amerykańskiego zresztą też) gdyż ubezwłasnowolniła go i dysponuje
wszystkim co on otrzymuje.

> Czyli zwykły ,,heteryk" zadowala się życiem ze swoją starą i
> bachorami, jak społeczeństwo i Bóg przykazali,

Nie ma zwykłych heteryków, wszyscy ci tworzący dysfunkcyjne rodziny (a
któraż jest zdrowa?) są krypto-homoseksualistami nie zdającymi sobie
nawet z tego sprawy, którzy z biegiem lat tracą zainteresowanie seksem
nie tylko dlatego, że ich żony unikają współżycia z tych samych powodów,
ale również dlatego, że są coraz bliżej osiągnięcia stanu totalnej
nieufności do kobiety. W drugą stronę też to działa. Dlatego też
dochodzi do rozpadu małżeństw, w okresie gdy dzieci są na wylocie z domu
i potem, z nadzieją znalezienia nowego partnera. Kobiety rozbijają
małżeństwa w nadziei, że uwolnią się od prostytucji, którą uprawiały
jakoby dla zapewnienia bytu dzieciom a w gruncie rzeczy dlatego, że
również nie ufały i za pomocą seksu chciały sobie podporządkować
partnera. A jeżeli mężczyzna rozwala rodzinę to dlatego, ze ma nadzieję,
że znajdzie kobietę, która nie będzie chciała nim manipulować. W jednym
i drugim przypadku płonne są to nadzieje, gdyż problem tkwi wewnątrz
każdego i nazywa się brak poczucia własnej wartości a przyczyną jego
powstania był brak kompletnego wychowania seksualnego w rodzinie, który
powinien się był dopełnić inicjacją seksualną w okresie dojrzewania do
pełnoletności.

> a chory na władzę homoseksualista pragnie ,,rządu dusz," którymi -
> niczym Kaczyński (notabene *jest* homoseksualistą) - będzie rządzić.
> [...]

Tego nie wiem, ale tak prawdopodobnie jest. Tyle, że to nie jego wina
lecz nieświadomych rodziców.

10. Data: 2016-09-16 21:08:58

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-16 o 20:58, LeoTar pisze:
> Jako przykład z mojego najbliższego otoczenia podam moją byłą żonę
> Teresę Mierzwiak, która została obecnie w domu sama z naszym synem
> Wojciechem (zespół Down'a), z którym być może i nie sypia

No debil... jedyny pozytyw jaki widzę w dojściu katotalibów do władzy to
zrobienie porządku z takimi zboczeńcami jak ty.
Za dobrze masz w społeczeństwie demokratycznym. Zamordyzm wyjdzie ci na
dobre.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

W demokracji niemożliwe w komuniźmie typowe
Polskie taliby
O Polsce się będą uczyć
Geniusz (S)Twórcy.
Prostytucja jako efekt braku inicjacji w rodzinie.