Mineralna po myciu zebow

1. Data: 2001-08-18 10:13:59

Temat: Mineralna po myciu zebow
Od: "Lukasz Baran" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiadomo, że po wieczornym myciu zębów, jeśli nie ma ono pójść na marne
i zęby mają pozostać aż do rana pod pewną ochroną, nie należy nic
jeść. A czy można pić? Nic słodkiego (tzn. słodzonego tradycyjnym
cukrem) - to pewne. Ale na przykład wodę mineralną??? Czy to szkodzi
uzębieniu np. będąc pożywką dla bakterii (a może z jakiegoś innego
powodu) ?
Pytam, bo te upały są naprawdę nie do wytrzymania, a pić chce się
nawet wieczorem.
--
Łukasz Baran
p...@i...pl

2. Data: 2001-08-18 11:37:48

Temat: Re: Mineralna po myciu zebow
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powodu) ?
> Pytam, bo te upały są naprawdę nie do wytrzymania, a pić chce się

Mozna wode, a nawet wodke.
Wodka to nawet moze i lepiej...

Cranio

3. Data: 2001-08-18 14:24:00

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wodka to nawet moze i lepiej...

Taaaak .... szczególnie w te upały :))

Sark

4. Data: 2001-08-18 14:53:26

Temat: Odp: Mineralna po myciu zebow
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna wode, a nawet wodke.
> Wodka to nawet moze i lepiej...

wodka z nuta smaku pasty do zebow niespecjalnie smakuje ale polecam jako
dodatkowa dezynfekcja :))))

5. Data: 2001-08-18 16:27:44

Od: "Medicus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czym poplukujesz zeby splukujac paste???
Woda!!
Wiec bez problemu mozesz sobie popijac. Heja!!

6. Data: 2001-08-19 12:14:18

Od: "Lukasz Baran" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medicus <p...@t...pl> wrote in message
> A czym poplukujesz zeby splukujac paste???
> Woda!!
> Wiec bez problemu mozesz sobie popijac. Heja!!

Dobra, ale myślałem, że fakt, iż woda mineralna jest mineralna :)
tzn. ma większe stężenie soli mineralnych niż woda z kranu, ma jakieś
znaczenie.
Jeśli rzeczywiście jest tak, jak mówisz, to odczułem wielką ulgę...

Łukasz Baran
p...@i...pl

grzyb na scianie a zdrowie
Biay jezyk ?
Zanik Miesni - Badania Genetyczne
Scjentologia, Dianetyka - nowa strona zapraszam
Neuron rusza. Szukamy ludzi.